Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رئیس جمهور آتی کشور باید برنامه عملیاتی با اولویت مسائل معیشتی و اقتصادی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، مسلم صالحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با قدردانی از پرسنل و دست اندرکاران فرآیند ثبت نام و بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، از کاندیداهایی که با احساس مسوولیت خود را در معرض بررسی صلاحیت ها و انتخاب مردم قرار داده اند، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین از افرادی که با رسیدن به اجماع در انتخابات ثبت نام نکردند، تشکر کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی که می خواهد رییس جمهوری آینده کشور باشد، باید برنامه جامعی در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشد. دیگر زمان کلی گویی و شعار گذشته است، مردم مشکلات و مسائل کشور را می دانند اما چگونگی حل مسئله در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت مهم است. آنچه باعث دلسردی و عدم اعتماد مردم نسبت به مسئولان شده، شعارهای صرفا تبلیغاتی است که فقط برای جمع آوری آرا توسط کاندیداها داده شده و یا مسوولان برای تصدی پستی می دهند.

وی ادامه داد: اگر این بار هم مردم به شعارها اعتماد کرده و پای صندوق های رای آمدند اما جواب اعتمادشان را نگرفتند، بزرگترین خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون هزاران شهیدی است که برای به ثمر رسیدن نظام ریخته شده که از جمله آن ها شهید سلیمانی ها، صیاد شیرازی ها، باکری ها، همت ها، کاظمی ها و فخری زاده ها است. 

صالحی در پایان تاکید کرد: با توجه به این دغدغه ها رئیس جمهور آتی کشور باید برنامه عملیاتی با اولویت مسائل معیشتی و اقتصادی داشته باشد که لازمه آن استفاده از ظرفیت های داخلی کشور و داشتن دیپلماسی قوی در سطح منطقه ای و بین المللی در کنار نقش آفرینی مثبت و موثر در عرصه های بین المللی است. همچنین باید سیاست خارجی قوی مبتنی بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت لازم داشته باشد لذا امیدواریم رئیس جمهور آتی با توجه به ظرفیت های داخلی و خارجی، کشور را از بحران ها به ویژه اقتصادی رهایی دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسلم صالحی انتخابات 1400 رئیس جمهور آتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری با پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

رئیس جمهور توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

ایشان همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فن‌آور است
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • توسعه همکاری با پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت