Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@23:40:21 GMT

تقدیر مجلس از اقدام وحدت‌آفرین قالیباف

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۳۲۵

در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، بیانیه‌ای با امضای ۲۴۰ نماینده در تقدیر و تشکر از اقدام وحدت آفرین و عملکرد انسجام بخش رئیس مجلس در انتخابات ریاست جمهوری قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ که تشکیل دهنده نخستین دولت  گام دوم انقلاب  است و هم از جهت سیاست ورزی میدان مهمی برای فعالان سیاسی جبهه انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به خصوص اینکه بعد از هشت سال بی عملی و در دوره رکود دولت‌های یازدهم و دوازدهم باید دولتی روی کار بیاید که با تمرکز بر حوزه اقتصادی و نشان دادن کارآمدی وضعیت معیشتی مردم را سروسامان دهد.

از همین جهت حرکت‌های سیاسی مبتنی بر مبانی انقلاب اسلامی و پا گذاشتن روی عافیت طلبی شخصی برای نیل به اهداف بلند لازمه این عرصه پیچیده و خطیر است. در این میان اقدام  دکتر محمدباقر قالیباف در پایبندی به عهد خود برای ایجاد وحدت جریانی در جبهه انقلاب با وجود آنکه بر اساس نظرسنجی‌های معتبر، تخریب‌ها و تهمت‌ها دیگر بر محبوبیت وی تأثیر منفی نداشت، برعکس به مرور بر توان رأی آوری وی در برابر کاندیداهای جریان مقابل افزوده می‌شد، بار دیگر روحیه جهادی یک رزمنده را از جنس پاگذاشتن روی منافع شخصی که در میدان‌های نبرد دیده‌ایم و شنیده‌ایم، به رخ کسانی کشید که در سال‌های اخیر از هیچ تهمت و برچسبی علیه وی فروگذار نکردند.

عرصه انتخابات سال جاری نیاز به رفتارهای مؤمنانه از جنس چنین اقداماتی دارد. از همه نامزدهای جریان انقلاب دعوت می‌کنیم با توجه به حساسیت شرایط، وحدت جریانی را مدنظر داشته و با تمسک به این راهبرد مهم و پیروزی ساز و با اقدام انقلابی زمینه ساز پیروزی قاطع نامزد مورد اجماع جبهه انقلاب گردند.

از هر گونه چندصدایی درون گفتمانی در جریان رقابت‌های انتخاباتی پرهیز کنند تا ان شاءالله با تشکیل دولتی با مؤلفه‌های انقلابی که بارها در بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب ذکر شده است، شاهد پیشرفت همه جانبه، تحقق عدالت در عرصه‌های مختلف و ثبات اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی مردم عزیز باشیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انسجام انتخابات ریاست جمهوری گام دوم انقلاب دکتر محمدباقر قالیباف جبهه انقلاب مجلس شورای اسلامی قالیباف قالیباف بنیاد مستضعفان اقدام وحدت آفرین قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۲۸ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف، برگزار شد. در همین راستا، جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمانان امروز بهارستان بودند.

دیگر خبرها

  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس
  • بازگشت مقتدی صدر به عرصه سیاست عراق؛ سناریوی بعدی چیست؟
  • تقدیر وزیر کشور از «وعده صادق» نیرو‌های مسلح
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان: عملیات «وعده صادق» روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • عملیات «وعده صادق» به جا و مقتدرانه بود/ اسراییل را تحقیر کردیم
  • جریان جبهه مقاومت پشتوانه جمهوری اسلامی است
  •  «خالد قدومی» از تاثیرات روحیه بخش اقدام نظامی ایران بر جریان های ضد صهیونیستی منطقه می گوید / روایت عینی وحدت میدان ها