Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،پاس همدان همچنان در ایستگاه ۳۵ درصدی دریافتی بازیکنان توقف کرده است و در حالی که پاسی ها در حساس ترین دیدارهای لیگ دو قرار دارند و هر بازی حکم فینال رقابت ها را دارا است هفته ها است که دریافتی اعضای این تیم روی کانال ۳۵ درصدی متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخارج و درآمد بازیکنان فوتبال در سطوح پایین همانند لیگ یک و دو مبلغ چشمگیری برای آن ها نیست که بتوانند همانند بازیکنان لیگ برتری کسری بودجه های باشگاهایشان را تا مدت طولانی تحمل کنند و بازیکنان فوتبال ایران در این سطح با استفاده از این مخارج امورات زندگی خود را می گذرانند.

موضوعی که بارها از سوی مربیان سابق پاس همدان همانند مهدی پاشازاده خطاب به حمید سیفی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان و امیر عظیمی، مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفته شده بود و این موارد بارها رسانه ای شده است و تبدیل به یک سناریوی تلخ تکراری شده است.

مباحثی که در نهایت بی انگیزگی بازیکنان پاس همدان را در پی دارد و ممکن است در صورت سقوط پاس همدان هزینه های چند برابری هم نتواند این مصیبت ها را جبران کند و بدهی های دیگری بر روی چند میلیارد بدهی های مالیاتی و طلبکاران پاس همدان تلنبار و انباشته شود که در نهایت این موضوعات باعث می‌شود بخش خصوصی هم تمایلی به ورود در این عرصه پیدا نکند.

 

علی قربانی، سرمربی فعلی پاس همدان در مصاحبه های قبلی اش با باشگاه خبرنگاران جوان با صراحت به این موضوع اشاره می‌کرد و پس از بازی شب گذشته در حالی که مشخص بود از این موضوعات عصبانی است در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه اظهار داشت: منابع مالی باشگاه کفاف خرید بازیکنانی را که میخواست نمی‌دهد چه برسد به حفظ بازیکنان موثر تیم که از جمع پاسی‌ها جدا شده اند و یا حتی جدا خواهند شد! تاکنون هم که ۳۵ درصد قرارداد  به بازیکنان پرداخت کرده اند.

رضا کاشفی، کاپیتان و بازیکن پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان همدان با تاکید بر این که بازیکنان از این موضوع گله‌مندند، گفت: متاسفانه درصد پرداختی به ما روی همان رقم ۳۵ درصد باقی مانده است و اصلا مبلغ جدیدی دریافت نکرده ایم.

او در ادامه افزود: پیش از بازی با تیم شهدای بابلسر قرار بود این مورد رفع شود و درصد دیگری به بازیکنان پرداخت شود اما انجام نشد و می‌گویند بعد از بازی شهدای بابلسر پرداخت خواهد شد!

رضا کاشفی تصریح کرد: ما در پنج هفته سه برد و دو تساوی کسب کردیم اما هیچ کس نیامد حتی یک خسته نباشید به بچه های تیم بگوید و متاسفانه بازیکنان از لحاظ روحی روانی در وضعیت بدی قرار دارند.

بازیکنان از قبل آغاز سال جدید وعده پرداخت درصد بالاتر را می‌شنیدند و به آن ها گفته می‌شد درصد پرداختی به پنجاه درصد می‌رسد و این وعده ها در مرحله عمل قرار نگرفت.

کاشفی در پایان با ناراحتی بیان کرد: از اول فصل ۳۵ درصد به ما پرداخت شده و قرار بود در نیم فصل این مبلغ به ۵۰ درصد افزایش پیدا کند اما اکنون چند بازی تا پایان فصل باقی مانده است و چند ماه از این مسائل گذشته است و درصد های ما پرداخت نشده است.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران پاس همدان مشکلات مالی پاس همدان ۳۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به اینکه ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی همدان تخصیص داده شده است، گفت: ساخت مخزن زمینی به تعداد ۱۹ باب و ۱۵۲۰۰ متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول ۲۰۰ کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول ۱۲۰ کیلومتر، حفر چاه به تعداد ۳۷ حلقه و یک دهنه بهسازی چشمه و قنات و ساخت ۲ باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده درراستای آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی استان است.

او تصریح کرد: قرارداد اول جهاد آبرسانی در همدان با هدف آبرسانی به ۱۶۰ روستا در نظر گرفته شده و این قرارداد در حال حاضر ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بختیاری‌فر گفت: این قرارداد از ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده و مدت آن ۳۰ ماه و اعتبار درنظر گرفته شده برای این طرح ها ۵۰۹ میلیارد تومان است که بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در قالب ۴۵ هزار و ۲۰۰ خانوار، پوشش می‌دهد.

او تأکید کرد: عملیات آبرسانی به ۷۰ روستای استان در طرح جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) به اتمام رسیده است.

دیگر خبرها

  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • کنایه تاج به باشگاه‌های معترض سقف قرارداد