Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارو زن هرمزگانی گفت: برای حضوری موفق و کسب مدال در مسابقات پارالمپیک توکیو نیازمند حمایت و پشتیبانی تمامی مسئولان دارم.

اسلام جاهدی که شب گذشته موفق شد پس از شرکت در مسابقات انتخابی مجارستان سهمیه حضور در مسابقات پارالمپیک توکیو را کسب کند، در گفت و گو با ایسنا، افزود: خوشبختانه با تلاش و حمایت کادرفنی و دعای تمامی مردم توانستم از پس خان سختی که در پیش داشتم، بربیایم و سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را کسب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در مسابقات گذشته با نفرات برتر اختلاف زمانی زیادی داشتم اما در مسابقات مجارستان توانستم اختلاف زمانی را به ده هزار ثانیه برسانم و این جای خوشحالی دارد که روز به روز در حال پیشرفت و نزدیک شدن به سکوی قهرمانی هستم.

جاهدی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا تصور نمی‌کردم سطح کیفی مسابقات مجارستان اینچنین بالا باشد، اضافه کرد: حریفان بسیار سرسخت و قدر بودند و این نشان دهنده سختی رقابت برابرحریفان است که در تلاشم با تمرینات مستمر و برنامه ریزی مناسب بتوانم در مسابقات پارالمپیک توکیو گوی سبقت را از آن ها بربایم.

پارو زن هرمزگانی با بیان اینکه برای حضوری موفق و کسب مدال در مسابقات پارالمپیک توکیو نیازمند حمایت و پشتیبانی تمامی مسئولان دارم، خاطرنشان کرد: در صورت حمایت واقعی و آرامش خاطر با انجام تمرینات سخت به طور حتم می توانم مدال مسابقات پارالمپیک را کسب کنم و امیدوارم این وعده ام در توکیو عملی شود و به این آرزوی دیرینه ام برسم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مسابقات پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده بزرگسالان در حالی به پایان رسید که شیر مردان مازندرانی با کسب ۱ مدال طلا و ۴ برنز، نایب قهرمان این پیکار‌ها شدند.

محمدرضا غفوری ورکی در وزن ۵۵- کیلو برای تیم مازندران مدال طلا گرفت.

مدال برنز‌های تیم مازندران را هم امیرحسین رمضان زاده و شاهرخ نجفی در وزن ۵۵- کیلو، نوید رنجبر ورندی در وزن ۶۷- کیلو و حامد اکبری در وزن ۷۵- کیلو به دست آوردند.

این مسابقات در اوزان ۵۵-، ۶۰-، ۶۷-،   ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلو و به میزبانی همدان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست