Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر«سیدمحمد جمالیان» روز یکشنبه در نشست گرامیداشت روز جهانی ارتباطات(۲۷ اردیبهشت ماه) ،افزود: نقش مهم روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ارایه وظایف و اطلاع رسانی از سوی مدیران استانی بازخورد شایسته داشته که برگرفته از تلاش رئیس روابط عمومی دانشگاه در طول شبانه روز است.

وی اظهار داشت: اعتماد و بهره‌گیری از نیروهای جوان، پر انرژی و کاردان از رمزهای موفقیت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک گفت: روابط عمومی دانشگاه در بین خانواده های استان مرکزی جایگاه مطلوبی را پیدا کرده که این مهم نتیجه تلاش بی‌وقفه کارشناسان روابط عمومی در اطلاع رسانی به موقع به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا است.

دکتر جمالیان افزود: روابط عمومی‌ها اصلی‌ترین حلقه بین مردم و دستگاه‌های ارتباطی هستند و انعکاس هر رویدادی در سازمان از طریق روابط عمومی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: هر دستگاه و ارگان اجرایی که روابط عمومی قوی داشته باشد در ارایه خدمات و مطالبات مردم موفق تر عمل می‌کند و دانشگاه علوم پزشکی اراک جز سازمان های است که با توجه به گسترده‌ای وظایف، حضور پررنگ در ارایه خدمات داشته است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک گفت: سازمان‌ها برای موفقیت در سیاستگذاری باید آگاهی مردم را افزایش دهند و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با افزایش سواد سلامت در این مهم موفقیت مطلوبی را کسب کرده است.

فرماندار اراک نیز گفت:  روابط عمومی با توسعه تجهیزات الکترونیکی فعالیتی، کارشناسی و تخصصی است که نیازمند تجربه و کسب آموزه‌های علمی است.

«حسین بختیاری» افزود: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با آغاز انتشار کووید ۱۹ در استان عملکرد موفقی داشته و به‌شایستگی توانسته دیدگاه‌های معاونت‌های مختلف دانشگاه را در اختیار جامعه هدف قرار دهد.

وی اظهار داشت:  نگاه کارشناسی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به مسایل و شفاف سازی در مباحث مختلف علمی موجب شده تا ارتباط پایدار بین مجموعه با مخاطبان برقرار شود.

در این نشست از مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، کارشناسان و روابط عمومی مراکز درمانی اراک با لوح تقدیر، تجلیل شد.

استان مرکزی با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت با ۱۲ شهرستان دارای ۲۰ بیمارستان فعال با یک‌هزار و ۹۴۵ تخت مصوب و ۷۵۰ تخت فعال در قالب ۸۵ بخش درمانی است.

برچسب‌ها اراک روز ارتباطات و روابط عمومی استان مرکزی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک روز ارتباطات و روابط عمومی استان مرکزی اراک روز ارتباطات و روابط عمومی استان مرکزی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو ) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است