Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:44:03 GMT

وضعیت کرونایی دالاهو مناسب است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۵۰۰

وضعیت کرونایی دالاهو مناسب است

کرم محمدی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی استان کرمانشاه، شهرستان دالاهو در وضعیت زرد قرار دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان دالاهو مناسب است، افزود: به دلیل مسافرت در ایام نوروز سال جاری مشابه ایام نوروز سال ۹۹، سرایت ویروس کرونا در این شهرستان افزایش یافت اما هم اکنون این وضعیت بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دالاهو تصریح کرد: با همکاری مردم و تلاش مجموعه بهداشت و درمان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و ادارات متولی مبارزه با کرونا این شهرستان وضعیت رنگ‌بندی کرونایی می‌تواند در دالاهو به آبی تغییر تبدیل شود.

محمدی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: ۲۸ خرداد ماه حماسه سیاسی دیگری در راستای تقویت بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم‌سالاری دینی با مشارکت حداکثری مردم و با اصل بی طرفی و قانون‌مداری شکل خواهد گرفت.

وی افزود: تمهیدات لازم توسط مجریان و ناظران انتخابات در حال انجام بوده و فرمانداری دالاهو همچون سایر فرمانداری‌های کشور بر اساس روزشمار انتخابات پیش می‌رود.

فرماندار شهرستان دالاهو با بیان اینکه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تعداد صندوق‌های رأی و محل شعب اخذ آن افزایش خواهد یافت، بیان کرد: مشکل خاصی از نظر مجریان انتخابات وجود ندارد، همکاری‌های لازم با هیأت نظارت مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات سبب اقتدار و افزایش ضریب امنیت ملی کشور شده و فرمانداری‌ها به عنوان امانتدار آرا مردم همچون بازوان جمهوری اسلامی ایران عمل خواهند کرد.

کد خبر 5212677

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شیوع کرونا جمهوری اسلامی ایران شهرستان دالاهو شورای نگهبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرم محمدی انتخابات رنگ بندی کرونایی ویروس کرونا عید سعید فطر انتخابات 1400 نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا گرگان واکسن کرونا اردبیل شیوع کرونا چالش شایستگی ماه رمضان ۱۴۰۰ شهرستان دالاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فردا در دامغان خواهد بود

علی اکبر علیزاده برمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به سفر هیأت دولت سیزدهم برای دومین بار به استان سمنان تاکید کرد: امروز در حالی رئیس جمهور و هیأت دولت در استان سمنان هستند که برنامه سفر حجت الاسلام رئیسی در دو شهرستان سمنان و شاهرود تمهید شده است.

وی افزود: با توجه به مطالبات فراوان مردم شهرستان دامغان و اصرار مردم برای حضور رئیس جمهور ایران اسلامی در این شهرستان پیگیری‌هایی صورت گرفت و در نهایت مقرر شد که فردا حجت الاسلام رئیسی به دامغان سفر کند.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه این سفر متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است قرار بود که سفر امروز رئیس جمهور به استان سمنان یک روزه باشد اما گویا قرار است این سفر فردا هم ادامه یابد.

کد خبر 6082005

دیگر خبرها

  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • رئیس جمهور فردا در دامغان خواهد بود
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است