Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@23:57:25 GMT

آمار کرونا کردستان ۲۶ اردیبهشت؛ ۷ فوتی و ۱۱۰ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۵۰۲

آمار کرونا کردستان ۲۶ اردیبهشت؛ ۷ فوتی و ۱۱۰ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا ۲۶ اردیبهشت ماه را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یکشنبه ۲۶ اردیبهشت _ اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۱۰ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۲۰۰ نفر در شهرستان سنندج، ۳۴ نفر در شهرستان سقز، ۳۳ نفر در شهرستان قروه، ۱۲ نفر در شهرستان بیجار، ۲۵ نفر در شهرستان کامیاران، ۹ نفر در شهرستان دیواندره، ۳۲ نفر در شهرستان بانه، ۲۲ نفر در شهرستان مریوان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶۷ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند، ادامه داد: هم اکنون ۶۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ فوتی مبتلا به کرونا در کردستان گزارش شده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار هزار و ۲۹۸ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۵۱۵ نفر در شهرستان سنندج، ۱۱۲ نفر در شهرستان مریوان، ۲۴۰ نفر در شهرستان سقز، ۱۰۰ نفر در شهرستان قروه، ۵۹ نفر در شهرستان بیجار، ۷۵ نفر در شهرستان کامیاران، ۷۴ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۰۰ نفر در شهرستان بانه، ۲۰ نفر در شهرستان دهگلان و ۳ نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 493897

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کردستان کرونا در کردستان فوت شدگان کرونا در کردستان آخرین آمار کرونا کردستان آمار کرونا کردستان آمار فوتی های کرونا کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ابتلا به کرونا در استان کردستان دانشگاه علوم پزشکی کردستان وضعیت قرمز کرونا در کردستان علوم پزشکی کردستان ابتلا به کرونا در کردستان شیوع کرونا در کردستان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار روزانه مبتلایان به کرونا انتقال بيماري کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در شهرستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار ازدواج در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جاوید گشتاسبی با بیان اینکه ۳۹۸ مورد ازدواج سال گذشته در این شهرستان ثبت شد گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که ۳۸۰ مورد بود افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه میزان ولادت در گچساران در سال ۱۴۰۱ بیش از هزار و ۴۵۱ مورد بوده است افزود: هزار و ۴۶۲ مورد تولد هم سال گذشته در شهرستان گچساران به ثبت رسید.  
گشتاسبی با اشاره به فراوانی اسامی نوزادان در گچساران گفت: علی، امیرعلی، ابوالفضل، محمد، آراز، آراد، رضا و امیر حسین بیشترین فراوانی را در بین نوزادان پسر و زهرا، نفس، فاطمه، باران، نورا و سوگند بیشترین تعداد فراوانی را در بین نوزادان دختر دارد.
وی با اشاره به کاهش پنج درصدی آمار طلاق در این شهرستان بیان کرد: تعداد طلاق در سال گذشته ۵۵۱ مورد بود در حالی که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۸۰ واقعه طلاق در گچساران ثبت شد.
گشتاسبی تصریح کرد: سال گذشته ۵۷۴ مورد فوت در این شهرستان رخ داد در حالی که در سال۱۴۰۱ بیش از ۵۶۸ مورد مرگ و میر در این شهرستان ثبت شد.
وی گفت: تعداد زیادی از کارت‌های هوشمند ملی صادر شده از سوی این اداره در دفاتر پیشخوان‌های دولت است که با وجود ارسال پیامک برای صاحبان این کارت‌ها تاکنون برای دریافت به دفاتر پیشخوان و اداره ثبت احوال این شهرستان مراجعه نکرده اند.
شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • اعلام فراخوان طراحی پوستر با موضوع «روز سنه»
  • افزایش آمار ازدواج در گچساران
  • یک فوتی و چهارمصدوم درپی سانحه رانندگی در خواف
  • شناسایی ۶۶۸ نفر بیمار مبتلا به تب مالت در استان کردستان
  • ۱۲۰ هزار نفر از جاذبه‌های شهرستان صحنه بازدید کردند
  • عدم تاثیر مصرف استامینوفن در بارداری بر خطر ابتلای کودک به اوتیسم