Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - آخرین وضعیت کرونا در کردستان حاکی از تداوم روند نزولی آمار مبتلایان به این بیماری و صفرشدن تعداد مبتلایان در یکی از شهرستان‌های استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، براساس آخرین آمار منتشره رسمی و گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، وضعیت شیوع ویروس کرونا در کردستان رو به بهبودی گذاشته و از شمار افراد مبتلا به این بیماری و تعداد بستری‌ها بر اثر آن کاسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در شبانه‌روز گذشته 110 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی و 7 نفر هم بر اثر کرونا در کردستان جان خود را ازدست داده‌اند که شمار مبتلایان نسبت به هفته و ماه گذشته کاهش قابل توجهی داشته اما آمار فوتی‌ها همچنان نگران‌کننده است.

گزارش ستاد استانی مقابله با کرونا همچنین حاکی از آن است که همه شهرستان‌های کردستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده و آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان سروآباد به صفر رسیده است.

واکسیناسیون کرونای افراد بالای 75 سال در کردستان آغاز شدکاهش تردد در جاده‌های کردستان؛ آیا مردم می‌توانند در قطع زنجیره انتقال کرونا سهیم باشند؟

براساس آخرین رنگ‌بندی، در حال حاضر شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، قروه، بیجار، دیواندره و کامیاران  در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های مریوان، سروآباد و دهگلان در وضعیت زرد قرار دارند.

در ادامه جدولی از وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا به تفکیک شهرستان‌های استان کردستان از روز 20 تا 26 اردیبهشت‌ماه جاری را می‌بینید:

انتهای پیام/486/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش وضعیت منابع و کیفیت آب شرب شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در این بازدید با اشاره به تعامل و پیگیری های مکرر و تشکیل کمیته های تخصصی برنامه ایمنی آب کارشناسان معاونت بهداشتی و شرکت آب و فاضلاب به افزایش گواهینامه های ایمنی آب صادره برای سامانه های آبرسانی استان به ۸ گواهینامه خبر داد.

وی اظهار داشت: با افزایش گواهینامه های ایمنی آب، استان آذربایجان غربی در زمره استان های برتر کشور در زمینه اخذ این گواهینامه ها قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌ها در تصادفات رانندگی ایام نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • پایش وضعیت منابع و کیفیت آب شرب شهرستان اشنویه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت