Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع از اعزام ۳فروند بالگرد برای کمک به اطفا حریق جنگل های زاگرس خبر داد. - اخبار سیاسی -

 به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع خلبان محمد مهدی نوری آل آقا رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به آغاز آتش سوزی های مناطق زاگرسی در سال جاری گفت: در طی چند هفته گذشته با افزایش دما و گرم شدن هوا آتش سوزی های وسیعی در استان های زاگرسی از جمله استان فارس را شاهد بودیم به طوری که هر روز یک یا چند منطقه درگیر حریق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خلبان نوری آل آقا افزود: چند روز گذشته آتش‌سوزی گسترده‌ای در مرز استان فارس با کهگیلویه و بویراحمد -منطقه رستم و در یاسوج -منطقه شادگان و شاه بهرام شهرستان باشت به وقوع پیوست که پس از شروع آتش سوزی همه نیروهای دولتی و مردمی برای اطفای حریق بسیج شدند.

وی افزود: با توجه به وسعت آتش سوزی ها و صعب العبور بودن مناطق دچار حریق، مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع پس از هماهنگی و برابر درخواست سازمان جنگلها و مدیریت بحران کشور 3فروند بالگرد را به مناطق درگیر آتش اعزام کرد .

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در ستاد بحران وزارت دفاع گفت :پیشتر پیش‌بینی‌های خشکسالی‌های سال جاری در این جلسات مطرح و برابر دستور وزیر دفاع، آمادگی این مرکز در سال جاری برای کمک به اطفای حریق هوایی در سطح کشور افزایش داده شده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل ها و مراتع اخبار نظامی نیروی هوافضای سپاه پاسداران وزارت دفاع ایران آتش سوزی جنگل ها و مراتع اخبار نظامی نیروی هوافضای سپاه پاسداران وزارت دفاع ایران وزارت دفاع حریق هوایی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد.   به گزارش ایسنا، وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: پدافند دفاع هوایی ما صبح امروز (جمعه) با تجاوز موشکی اسرائیل از سمت شمال اراضی اشغالی مقابله کرد.   وزارت دفاع سوریه تأکید کرد: حملات اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی ما در جنوب را هدف قرار داد و منجر به خسارت‌های مادی شد.   پیش از این منابع اعلام کرده بودند اسرائیل پایگاه‌هایی را در درعا و السویداء هدف قرار داده است.   منابع پیشتر گزارش داده بودند همزمان با انتشار گزارشات درباره نفوذ چند پهپاد در ایران، حملاتی نیز در سوریه و عراق صورت گرفته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسرائیل پایگاه هوایی سوریه را با موشک هدف گرفت
  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان