Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان با رصد اطلاعاتی از نگهداری مقادیری فرآورده نفتی قاچاق در یک کارگاه در حاشیه شهر کرمان اطلاع یافتند و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار آنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی، ماموران طی عملیاتی شبانه در بازرسی از این محل، موفق شدند از بشکه‌های جاساز شده داخل یک انبار، ۲۰ هزار و ۲۰ لیتر نفت سفید فاقد مجوز و همچنین ۱۸ هزار لیتر متانول که به صورت ماهرانه‌ای در یک تانکر در زیر زمین جاساز شده بود، کشف و یک متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ پور امینایی با اشاره به کشف بیش از ۳۸ هزار لیتر فرآورده نفتی که به انگیزه قاچاق در این محل دپو شده بود، بیان داشت: با تشکیل پرونده در این رابطه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

او تصریح کرد: پلیس کرمان به منظور تحقق شعار سال با جدیت با قاچاق سوخت به عنوان یک مانع اقتصادی مقابله می‌کند و شهروندان گرامی می‌توانند با گزارش فعالیت‌های مجرمانه سودجویان، خادمان خود را در این زمینه یاری کنند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سوخت دستگیری متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف ۲دستگاه کامیون تانکر و۸ دستگاه نیسان با ۷۸هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان های خمیر و میناب در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی 2 دستگاه کامیون نفتکش و 8 دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی جمعا 78هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه 10 متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، 16میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق در فریمان
  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان