Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@10:26:49 GMT

دمای هوا در ۶ شهر استان بوشهر از ۴۰ درجه گذشت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۵۲۷

دمای هوا در ۶ شهر استان بوشهر از ۴۰ درجه گذشت

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهرهای کنگان، خورموج، برازجان، اهرم، دیر و عسلویه این استان از ۴۰ درجه سانتیگراد عبور کرد.

به گزارش برنا؛ محمدرضا انصاری، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت کنگان دمای ۴۴، خورموج و برازجان ۴۳ و اهرم، دیر و عسلویه نیز دمای ۴۲ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت هوا در شهرهای گناوه، خارگ و بوشهر به ترتیب ۹۰، ۸۷ و ۸۵ درصد گزارش شد.

انصاری ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا سه شنبه در بیشتر ساعت‌‎ها شرایط جوی و دریایی استان بوشهر به نسبت آرام است اما روز چهارشنبه بتدریج بر سرعت وزش بادهای شمالی روی دریا افزوده می‌شود.

او گفت: با تداوم وزش بادهای شمالی طی روز پنجشنبه، سواحل این استان در برخی از ساعت‌ها متلاطم خواهد بود.

انصاری ادامه داد: از امروز تا روز سه شنبه، غبار محلی، در ساعت‌هایی از بعد از ظهر وزش باد و طی صبحگاه نیز در برخی نقاط مه رقیق از پدیده‌های غالب در این استان پیش بینی می‌شود.

او اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر، گاهی جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش ‌‎بینی شده‌است.

انصاری افزود: در مدت یاد شده ارتفاع موج در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ و در ساعت‌‌هایی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

او گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ۰۳:۴۰ ، مد دوم ۱۱:۰۵ و جزر دوم ۱۷:۰۰ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان بوشهر هواشناسی وزش باد مد هواشناسی بوشهر دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بعداز ظهر و عصر امروز با عبور امواج تراز میانی جو، افزایش ابر و در نواحی کوهستانی احتمال بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

همچنین در این مدت روند دما افزایشی است.

سامانه بارشی بعدی یکشنبه عصر وارد استان خواهد شد و فعالیت این سامانه بارشی تا سه شنبه هفته آینده به تناوب ادامه خواهد داشت.

صبح امروز دمای حداقل گرگان ۵ درجه بود که پیش بینی می‌شود حداکثر دمای هوا به ۱۹ درجه برسد.

دیگر خبرها

  • تداوم هوای سرد در خراسان رضوی
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوای استان همدان
  • کاهش ۱۳ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی/هوا سرد تا فردا در استان ماندگار است
  • هوا در خراسان رضوی همچنان سرد است
  • بارش باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • بارش باران و کاهش دمای برخی استان ها
  • وقوع ناپایداری‌های جوی در استان کرمان
  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان