Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی بین پژوهشکده کاربردی بلایای طبیعی و مدیریت ریسک دانشگاه خوارزمی و سازمان مدیریت بحران کشور به امضا رسید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی بین پژوهشکده کاربردی بلایای طبیعی و مدیریت ریسک دانشگاه خوارزمی و سازمان مدیریت بحران کشور به امضاء رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی با هدف ارتقاء مطالعات و انجام طرح‌های آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با وظایف سازمان و بهره‌گیری از امکانات و توانمندی‌های علمی، تخصصی، مشورتی، تجهیزاتی، آزمایشگاهی، کتابخانه‌ای، ارتباطات علمی و فعالیت‌های گروه‌های پژوهشی و واحد‌های تابعه پژوهشکده کاربردی بلایای طبیعی و مدیریت ریسک و سایر ظرفیت‌های دانشگاه خوارزمی و سازمان مدیریت بحران منعقد گردید.

از مفاد این تفاهم نامه می‌توان به همکاری در ارائه خدمات علمی آموزشی و پژوهشی مورد نیاز سازمان مدیریت بحران و مجمع ملی کاهش خطر پذیری جمهوری اسلامی ایران، همکاری جهت طراحی، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی و تربیت مربی مدیریت بحران در کشور و همچنین سایر نشست‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با اهداف مشترک، پیشنهاد طرح‌های پژوهشی مطالعاتی و آموزشی و پشتیبانی انجام آنها، همکاری در تهیه و تنظیم پیش نویس ضوابط و مقررات به منظور کمک به تحقق اهداف قانون مدیریت بحران کشور و کمک به رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقاء مدیریت بحران و ایجاد زمینه‌های لازم در آینده پژوهی و ایجاد نظام دیده‌بانی علمی در مدیریت حوزه مدیریت و کاهش خطرپذیری سوانح در کشور اشاره کرد.

گفتنی است مدت زمان این تفاهم نامه چهار سال می‌باشد که در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی تفاهم نامه همکاری سازمان مدیریت بحران مدیریت بحران کشور تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم

تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در دومین روز نشست نخستین کمیته مشترک قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران و عراق و سوریه با هدف مقابله با اقدامات تروریستی و گروهک‌های تروریستی به ویژه گروهک تروریستی داعش، تفاهم‌نامه این کمیته به امضای کاظم غریب‌آبادی؛ معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه، قاضی حسن الشاش؛ رئیس دیوانعالی سوریه و قاضی لیث جبر؛ رئیس سازمان نظارت قضایی عراق رسید.

غریب آبادی درباره موارد تفاهم شده میان سه کشور، گفت: گسترش همکاری‌های سه جانبه حقوقی و قضایی از طریق تبادل مستمر اطلاعات و تجربیات، کشف جرائم و تعقیب متهمان، مستندسازی جرائم ارتکاب یافته، تعقیب و استرداد و مجازات عوامل گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها و دفاع از حقوق قربانیان در محاکم ملی و بین‌المللی، معاضدت قضایی در قلمرو سه کشور، اقامه دعوا و طرح شکایت در محاکم خارجی علیه گروهک های تروریستی و حامیان آنها، شناسایی رهبران و عناصر اصلی گروهک‌های تروریستی و قرار دادن نامشان در فهرست تروریستی سازمان ملل و تعقیب قضایی مباشران، شرکا و معاونان تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، از مهم‌ترین موارد ذکر شده در این تفاهم‌نامه است.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه تصریح کرد: همچنین در این تفاهم‌نامه مقرر گردید نسبت به تشکیل کارگروه مشترک مستندسازی اقدامات تروریستی ارتکابی از سوی گروهک‌های تروریستی در سه کشور، امکان سنجی تشکیل دادگاه مشترک رسیدگی به جنایات ارتکابی گروهک‌های تروریستی برابر با قوانین سه کشور و تبادل اسناد و اطلاعات مربوط به جنایت تروریستی فرودگاه بین‌المللی بغداد که منجر به شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان شد و تعقیب قضایی عاملان این جنایت، اقدام عاجل از سوی اعضای این کمیته به عمل آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند