Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@04:42:21 GMT

آژیر هشدار مجددا در شهرک‌های مجاور غزه فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۵۷۷

آژیر هشدار مجددا در شهرک‌های مجاور غزه فعال شد

به دنبال پاسخگویی و ازسرگیری حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به سمت شهرک‌های مجاور غزه، آژیر هشدار در جنوب فلسطین اشغالی فعال شد.

پس از حمله صبح امروز همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه الرمال شهر غزه، گروه‌های مقاومت حملات راکتی و موشکی خود را علیه مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی از سر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این حملات موشکی و راکتی، آژیر هشدار در شهرک های مجاور غزه از جمله "اشکول" به صدا درآمده است.

به دنبال این حملات مقاومت، ارتش رژیم صهیونیستی منطقه "بیت حانون" در شمال غزه را هدف قرار داد.

منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تا این لحظه را 174 شهید اعلام کردند که در میان آنها 47 کودک و 29 زن به چشم می خورد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که از ساعت ۷ شب گذشته تا ۷ صبح امروز (یکشنبه) حدود ۱۲۰ راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که ۵۵ فروند آن به سمت تل آویو و بئر السبع بوده، اما بیشتر این راکت‌ها و موشک‌ها رهگیری شده است.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که بامداد امروز جنگنده‌- بمب افکن های رژیم صهیونیستی در کمتر از یک ساعت بیش از ۱۰۰ نقطه دیگر را در نوار غزه بمباران کردند که هنوز اطلاعاتی از شمار شهدا و مجروحان این بمباران ها منتشر نشده است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه

منابع خبری فلسطین از حملات گسترده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز دوشنبه، مناطق مختلف شهر غزه را هدف حملات سنگین خود قرار داده‌اند.

در این حمله هوایی، محله شجاعیه در شرق غزه، عمارتی مسکونی در محله الدرج و یک خانه در منطقه الصفطاوی در شهر غزه بمباران شده است.

به گزارش فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین سلسله حملاتی را در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه انجام داده است که در نتیجه آن، چهار نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های صهیونیستی عصر امروز همچنین منطقه «دیر البلح» واقع در مرکز نوار غزه و مسجد «التقوی» در اردوگاه البریج را بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی همزمان منطقه «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

به دنبال وقوع این حملات کورکورانه ارتش رژیم صهیونیستی، «رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد و گفت: «ما در غزه گرفتار شدیم.»

وی تأکید کرد، هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب‌الله در مرزهای شمالی قابل تصور نیست.

tags # اسرائیل ، جنگ غزه سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم