Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:20:19 GMT

دستگیری قاچاقچی دلار و چند خبر کوتاه از اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۶۹۴

دستگیری قاچاقچی دلار و چند خبر کوتاه از اصفهان

 دستگیری قاچاقچی دلار در اتوبوس

 جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان  از دستگیری فردی که در پوشش مسافر در یک اتوبوس اقدام به قاچاق دلار به ارزش ۳۳ میلیارد ریال کرده بود خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ  محمدرضا هاشمی فر افزود : ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حین بررسی صورت گرفته ماموران به یکی از مسافران مشکوک شده و پس از بازرسی تخصصی فرد مذکور  هزار و ۵۰۰  قطعه اسکناس ۱۰۰دلاری که به صورت ماهرانه ای با دستمال کاغذی و چسب پنج سانتی به صورت نواری دور هر دو پای خود جاساز کرده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش این دلارها که فاقد مجوز صرافی بوده و به صورت قاچاق حمل می شدند را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه فرد قاچاقچی دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد

عزت و عظمت نظام اسلامی مدیون خون شهداست 

مسوولان شهرستان خور و بیابانک با خانواده شهیدان سید احمد آل داود، عبدالصمد کوهی، وهب علیخانی، علی اکبر مقیمی، مجتبی سعادت، حسین رفیع، رضا قلی کمال و حسین مقیمی دیدار کردند.

دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان و نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک در این دیدار گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران باید برای مسوولان در اولویت باشد.
الهام آزاد گفت: امروز اگر ایران اسلامی در عرصه‌ های مختلف در دنیا حرفی برای گفتن دارد نشانه زنده بودن فرهنگ ایثار و فداکاری در بین ملت شریف، ولایتمدار و غیور ایران اسلامی است.
وی اظهار داشت: عزت و عظمت نظام اسلامی مدیون خون شهداست و صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر آن‌ ها موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.
آزاد افزود: نظام اسلامی مدیون خون های پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست، خانواده های معظم شهدا الگوهای صبر و ایثار و استقامت هستند.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک در این دیدار گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ آثار آنان و تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب است.
حجت الاسلام سعید جاویدی افزود: حماسه ایثارگری شهدا و ایثارگران باید نسل به نسل به جوانان تبیین شود.
وی گفت: نسل جوان امروز با الگو گیری از آرمان‌های شهدای گرانقدر می توانند کشور را در مقابل تهاجم دشمن به ویژه در بخش فرهنگی بیمه کنند.
قاچاق مواد مخدر با بطری های آب معدنی

  فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۲۰۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که در بطری‌های آب معدنی جاساز شده بودند در عملیات ماموران یگان امداد این فرماندهی خبر داد.

 سرهنگ  حسین بساطی  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی کاشان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه سواری ال ۹۰ مشکوک شده و آن را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو با هماهنگی مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۲۰۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که در ۱۰۱ بطری آب معدنی جاساز شده بود، کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق

  فرمانده انتظامی شهرستان  شاهین شهر و میمه  از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ  علی صادقی  بیان داشت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی  شاهین شهر و میمه" حین کنترل خودروهای عبوری در این محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از استان های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی آن را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۶ کارتن لوازم پزشکی حاوی ۱۵۶دستگاه مخصوص آتل بندی و ۷کارتن لوازم آرایشی و ۲۵ثوب لباس مجلسی زنانه که همگی فاقد مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "شاهین شهر و میمه" ارزش کالاهای مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و اموال قاچاق نیز به اداره نگهداری و فروش اموال تملیکی استان تحویل شد.

برچسب‌ها خور و بیابانک شهدا اصفهان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خور و بیابانک شهدا اصفهان خور و بیابانک شهدا اصفهان انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار یحیی الهی روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی بروجرد به همراه کارشناس اداره تعزیرات در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک های خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از شهرک های شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع در محل حضور یافتند و ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش لاستیک های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

دستگیری کلاهبردار سکه های تقلبی در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز نیز گفت:در پی مراجعه شهروندان به ماموران پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدالهی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند که متهم به کلاهبرداری معترف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از وی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان فریب افراد فرصت طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه های قدیمی، باستانی و اشیای قدیمی نخورند و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق در فریمان
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل