Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در آیین رونمایی از عملیات رسانه‌ای انتخاباتی با ۷۲ هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی ویژه انتخابات صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: در این نظام اسلامی باید براساس اعتقاد به خدا، روز قیامت و توجه به رعایت حق الناس حرکت کرد چون در فردای قیامت باید پاسخگوی این رفتار و گفتارمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نباید به خاطر برخی مسائل سیاسی در مسیری حرکت کرد که درآن تخریب، بداخلاقی و نادیده گرفتن حق مردم مطرح شود بلکه همه دست اندرکاران امر انتخابات در بخش‌های مختلف باید زمینه حضور و مشارکت پرشور مردم را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: باید بپذیریم که مردم تعیین کننده سرنوشت کشور هستند به همین دلیل امروز مهمترین رسالت همه دست اندرکاران امر انتخابات و گروهها و سلایق مختلف سیاسی فراهم کردن زمینه حضور مردم برای برگزاری انتخاباتی سالم که منجر به پیشرفت و توسعه کشور می‌شود، است.

استاندار بوشهر گفت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است.

وی با اشاره به برگزاری ۲ انتخابات مهم شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری بیان کرد: در یک برهه زمانی وزیر کشور و استانداران به نمایندگی از مردم اعمال قانون می کردند اما همین نظام و قانون اساسی در فصول مختلف بر تحقق اراده مردم، تصمیم گیری و نظارت آنها تاکید کرده و امروز جمهوری اسلامی افتخار می‌کند ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را برگزار می‌کند.

وی تاکید کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا درحقیقت واگذاری امور هر منطقه، شهر و روستا به خود مردم است و این بعنوان افتخاری مهم برای نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: هرچند شوراهای اسلامی شهر و روستا بدون مشکل نیستند اما باید به این مساله توجه کرد که امام راحل بعنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره بر نقش و تاثیر گذاری مردم در اداره امور جامعه پافشاری کرده و در همین راستا  اصول متعددی در قانون اساسی مبنی بر اهمیت اراده ملت در اداره جامعه به تصویب رسیده است.

وی با تاکید براینکه اعتقاد به مبانی انقلاب، امام، رهبر معظم انقلاب و ایثارگری شهدا گفت: حضورپرشور و مشارکت بالای مردم آینده کشور را تضمین می کند پس امروز همه باید نسبت به سرنوشت کشورخود با حساسیت درعرصه انتخابات حاضر شویم.

استاندار بوشهر گفت: براساس نظر امام راحل و رهبر معظم انقلاب حفظ نظام اوجب واجبات است پس همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باید بدانند در کنار اختلاف‌های سلیقه ای باید به این اصل معتقد و پایبند باشند.

وی تاکید کرد: اگر در یک ملتی اختلاف سلیقه نباشد آن جامعه فعال و پویا نیست و قرار گرفتن نگاه‌ها و تفکرهای مختلف در کنار هم باعث توسعه و پیشرفت جامعه می‌شود.

گراوند با بیان اینکه رای به هر نامزدی، رای اعتماد به نظام جمهوری اسلامی است ادامه داد: براساس قانون در جمهوری اسلامی یک نفربعنوان رئیس جمهوری انتخاب می شود و بقیه باید به آن شخص کمک کنند چرا که این فرد به تنهایی نمی تواند این وظیفه سنگین را به سرمنزل برساند.

وی ادامه داد: همانطور که ما برای برگزاری انتخابات پرشور اتاق‌های فکر تشکیل می‌دهیم یقین داشته باشیم دیگران نیز برای اخلال در امر انتخابات اتاق‌های فکری در قالب هیات‌های اندیشه ورز طراحی کرده و در تلاش هستند میزان مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای را کم رنگ جلوه دهند.

وی یادآور شد: امروز حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رای بعنوان مهمترین مساله دشمن و در گام بعدی شخص منتخب مهم است.

گراوند با تاکید براینکه آرای مردم پشتوانه دولت آینده است اضافه کرد: دولت آینده با پایگاه رای ضعیف در دنیای پر از فتنه برعلیه نظام دینی اسلامی به طور قطع با مشکلات زیادی روبرو می‌شود به همین دلیل امروز حضور پرشور وآگاهانه مردم مورد تاکید همه گروههای و شخصیتهاست.

وی تاکید کرد: آنچه امنیت کشور را تضمین و تامین می کند حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای است و این حضور پرشور دشمن را ناامید و برنامه های آنان را برهم می زند.

استاندار بوشهر گفت: یکی از مهمترین برنامه های دشمن این است که با تلقین اینکه نظام ناکارآمد است و نتوانسته مشکلات مردم را حل کند در تلاش است که آنان را ناامید کند و خروجی آن مشارکت نکردن و پاسخ منفی به این نظام است.

وی تاکید کرد: کاستی و مشکلات وجود دارد که بیشتر آنها ناشی از فتنه گری و اعمال تحریمهای خصمانه دشمن است که به لطف خدا، پایداری مردم امروز این استکبار جهانی است که در مقابل عزت و عظمت مردم ایران سرفرود آورده است.

گراوند ادامه داد: ملت ایران برای استقرار این نظام و رسیدن به آزادی و سربلندی دین اسلام ایثارگریهای زیادی کرده و دشمن بداند که به این راحتی فریب توطئه گریهای آنها را نمی خورند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر مشارکت انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر مشارکت انتخاباتی اخبار کنکور استاندار بوشهر جمهوری اسلامی شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم پرویز داوودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داوودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

منبع: ایرنا

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن صرفاً مصرف داخلی دارد
  • سپاه در محرمیت‌زدایی بوشهر نقش‌آفرینی بسیاری داشته است
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند