Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شجاعی صبح یک شنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه است شکی وجود ندارد اما تا زمانی که فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در جامعه اتفاق نیفتد تحقق این امر امکان پذیر نیست و این فرهنگ سازی باید با کمک رسانه‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است گفت" امر به معروف و نهی از منکر یک واجب در حکومت اسلامی است و تمامی موارد را در بر می‌گیرد.

وی افزود: برخی فکر می‌کنند ارزش‌های اشاره شده در دین مبین اسلام مانند امر به معروف و نهی از منکر برای دیگران است و شامل خود نمی‌شود در حالی که این ارزش‌ها برای همه است.

شجاعی جامعه نگری را از مهمترین ویژگی دین اسلام برای پذیرش و توسعه آن عنوان کرد و بیان داشت: برای اقامه ارزش‌های اسلامی در جامعه علاوه بر تأکیدات دینی، قوانین و مقررات با شرح وظایف مشخص تدوین شده است.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با اعلام آمادگی کامل برای حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، تاکید کرد: در این حوزه برخورهای انتظامی و قضائی باید در مرحله آخر باشد.

وی افزود: رسانه‌های بیگانه به عمد تلاش دارند چهره‌ای خشن از دین اسلام به نمایش بگذارند در حالی که برخورد با هرگونه بی قانونی در هر جامعه متمدنی پذیرفته شده است.

شجاعی گفت: یکی از مصوبات سفرهای شهرستانی ایجاد فضاهای ورزشی ویژه بانوان بوده است و تا یک ماه آینده باید در تمامی شهرستان‌ها فضای ویژه دوچرخه سواری بانوان ایجاد شود.

کد خبر 5213268

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی پارک بانوان ستاد امر به معروف و نهی منکر ویروس کرونا عید سعید فطر انتخابات 1400 نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا گرگان اردبیل واکسن کرونا چالش شایستگی ماه رمضان ۱۴۰۰ امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشتر بانوان ایرانی مقید به حجاب هستند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بیشتر مردم مقید به حجاب هستند گفت: نظارت و برخورد با هنجارشکنان باید انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _ یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در جلسه عفاف و حجاب خراسان شمالی اظهار کرد: یکی از پایه‌های قوت نظام، پایبندی به ارزش‌ها است و امروز دسیسه و توطئه‌های دشمن در حوزه عفاف و حجاب و رواج بی حجابی و به عنوان یک حمله قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه اغلب مردم مقید به حجاب هستند، افزود: نظارت و برخورد با هنجارشکنان نیز باید انجام شود؛ بنابراین همه مجموعه‌ها در این زمینه مکلف به ورود و انجام وظایف هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دشمنان بر روی رواج بی حجابی و از بین بردن ارزش‌های دینی سرمایه گذاری کرده‌اند و باید جوانان در این زمینه توجیه شوند.

نوری بر حمایت‌ها و اقدامات تبیینی و تبلیغی از سوی تمام نهادها تاکید کرد و گفت: هر کسی به نحوی به اجرای طرح عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌ها کمک کند و با استمرار و تداوم این اقدامات نتایج مطلوب حاصل شود.

وی با اشاره به حملات گسترده سپاه پاسداران به اسرائیل افزود: امیدواریم این عملیات موفقیت‌آمیز شروعی برای سقوط رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

کد خبر 744471

دیگر خبرها

  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • امنیت آمران به معروف و نهی از منکر مهم است
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آبادان
  • حضور بانوان خراسان شمالی در لیگ‌های کشور
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • بیشتر بانوان ایرانی مقید به حجاب هستند