Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:44:43 GMT

سکوت حاکمان مسلمان؛ چرا فقط ایران و ترکیه حامی فلسطین‌اند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۷۴۰

سکوت حاکمان مسلمان؛ چرا فقط ایران و ترکیه حامی فلسطین‌اند؟

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا، شیخ شعبان رمضان موباجه، جنایات رژیم صهیونیستی در یورش به مسجد الاقصی و شهادت دهها فلسطینی مظلوم در قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی را به شدت محکوم کرد. وی گفت: ما برای موفقیت و پیروزی برادران و خواهران خود در غزه و فلسطین که تحت بمباران شدید جنایکاران اسرائیلی به سر می‌برند و حتی قادر به برگزاری نماز هم نیستند، دعا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ موباجه که عالی ترین مقام دینی اوگاندا است، افزود: بسیاری از برادران فلسطینی ما در غزه اعم از مرد، زن و کودک بی گناه بر اثر بمباران هر روز جنایتکاران اسرائیلی جان خود را از دست داده‌اند. ما از ملت‎‌های عربی و اسلامی و جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که جنایات اسرائیل را محکوم کنند. این در حالی است که تنها دو کشور اسلامی (جمهوری اسلامی ایران و ترکیه) از فلسطین دفاع می‌کنند و کشورهای دیگر، تنها در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

کد خبر 5213252 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: اوگاندا رژیم صهیونیستی فلسطین مقاومت فلسطین مسجدالاقصی رایزنی فرهنگی تجدید چاپ انجمن آثار و مفاخر فرهنگی فلسطین تازه های نشر درگذشت چهره ها محمدرضا باطنی پیام تسلیت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران حسن بلخاری ترجمه مرکز فرهنگی شهر کتاب مقاومت فلسطین مسجدالاقصی نشر افکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش در گفت‌وگویی با پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به بررسی عملکرد ارتش در سال‌های بعد از انقلاب و تفاوت‌های بنیادین آن با ارتش پیش از انقلاب پرداخت.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود، گفت: شاید کسی تصور نمی‌کرد ارتشی که در دوران پهلوی اول بنیان گذاشته شد و در دوران پهلوی دوم به نماد اصلی طاغوت و ژاندارم منافع غرب در خاورمیانه تبدیل شده بود، بعد از سرنگونی طاغوت بلافاصله با انقلابِ برآمده از دل مردم، اعلام وفاداری کرده و در ادامه به بازوی قدرتمندی برای حفظ و حراست از منافع ملت ایران و انقلاب اسلامی تبدیل شود. ارتشی که حالا بنا بر فرمایش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جبهه‌های مقاومت هم ایفای نقش می‌کند.

کد خبر 6081836 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • انتقاد جهاد اسلامی از سکوت عربی در برابر جنایات اسرائیل
  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود
  • اردوغان: اسرائیل به دنبال ایجاد یک درگیری منطقه ای است/ کشورهایی که در مورد حمله به کنسولگری ایران سکوت کردند، برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • موشک های ایران در آسمان قدس ؛ عکس تاریخی به چند دلیل