Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:52:36 GMT

سقوط ۲۳ اصله درخت در پی وزش باد شدید و بارش باران

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۷۴۷

سقوط ۲۳ اصله درخت در پی وزش باد شدید و بارش باران

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: بارندگی روز گذشته اصفهان آسیب جانی به دنبال نداشت و ۲۳ اصله درخت و ۱۴۲ دستک سقوط کرد.

فروغ مرتضایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بارندگی روز گذشته ۲۵ اردیبهشت ماه، اظهار کرد: طوفان شدید و بارندگی روز گذشته باعث سقوط ۲۳ اصله درخت و سقوط ۱۴۲ دستک در سطح شهر شد، البته به دلیل پیش بینی باران و انجام اقدامات لازم برای جمع آوری درختان آسیب دیده، میزان خسارت کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه طوفان و بارندگی روز گذشته آسیب جانی به دنبال نداشت و تنها یک خودرو از سقوط درخت آسیب دید.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه درختانی که سقوط کردند از گونه‌های مختلف بودند، خاطرنشان کرد: برخی از دستک‌ها و درختان ناروند، توت، چنار، بید، کبوده و ملیا که درختان غالب شهر هستند سقوط کردند، امیدواریم با کنترل و پیشگیری درختان و جمع آوری درختان آسیب دیده، حداقل میزان سقوط درختان و دستک‌ها را شاهد باشیم.

کد خبر 493891

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بارندگی طوفان شهرداری اصفهان شهرداری سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان وزش باد شدید بارش باران سقوط درخت بارش های رگباری باران بهاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بارندگی روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • (ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • حفر چاه‌های جذبی پاسخگوی بارش‌های شدید کوتاه مدت نیست + فیلم
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر