Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، لحظاتی پیش از آغاز مجدد حملات موشکی به سوی مناطق صهیونیست‌نشین در پاسخ به بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه خبر داد.

به نوشته کانال تلگرامی شبکه الجزیره، کتائب القسام اعلام کرد که امروز ( یک‌شنبه - 16 می) شهر «نتیفوت» واقع در «النقب»  و پایگاه هوایی «حتسور» را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال تکمیل...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل

به گزارش قدس آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در غزه و حمایت و پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آنها مبارزان مقاومت لبنان صبح امروز ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه مقر فرماندهی یگان ۹۱ در پایگاه برانیت صهیونیست‌ها را با موشک برکان هدف قرار دادند که این حمله با دقت به هدف مورد نظر اصابت کرد.

پیشتر خبرنگار الجزیره گزارش داده بود که ۶ موشک از جنوب لبنان به سمت مقر اسرائیلی در الجلیل غربی در شمال اراضی اشغالی شلیک شده است.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند در پی شلیک موشک آژیرهای هشدار در مقر برانیت صبح امروز به صدا درآمدند.

این رسانه‌ها افزودند در پی به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در الکوش شلیک چهار موشک از جنوب لبنان رصد شد.

این در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله - سه شنبه نیز از هدف قرار دادن مقر یگان کنترل هوایی در «مرون» خبر داد و توضیح داد که این هدف گیری با سلاح‌های موشکی و توپخانه‌ای انجام شده است.

مقاومت اسلامی در ۲ عملیات دیگر نیز مقر «فرماندهی تیپ ۷۶۹ شرق» در «کریات شمونا» و «فرماندهی لشکر ۱۴۶» در «جعتون» را با استفاده از راکت‌های «کاتیوشا» هدف قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • پایگاه استراتژیک «میرون» زیر حملات موشکی حزب‌الله +فیلم
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها