Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان با تقدیر و تشکر از اقدامات فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت : سایر صنایع فولادی مانند فولاد هرمزگان باید در بحث مسئولیت اجتماعی پای کار باشند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر همتی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید با اشاره به استقرار صنایع در استان هرمزگان گفت :مردم استان باید از استقرار صنایع بهره مند شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت : سایر صنایع فولادی مانند فولاد هرمزگان باید در بحث مسئولیت اجتماعی پای کار باشند.

دکتر همتی در این جلسه با اشاره به شعار سال مبنی بر مانع زدایی ها بر رفع موانع تولید در استان هرمزگان تاکید کرد و گفت : استان هرمزگان محور تولید برق است و نباید مشکل کمبود برق در واحدهای تولیدی داشته باشیم .

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان

علی رغم فیلترینگ جمعیت بسیار زیادی در کشور از این شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده استفاده می‌کنند و هم مردم و هم فیلترکنندگان به این نکته واقف هستند.

به گزارش عصر ایران، در برنامه اسکار مهران مدیری که در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است برای هر شرکت کننده که کمترین امتیاز را کسب کرده باشد به عنوان جریمه، در نظر گرفته‌اند که یک مسئولیت اجتماعی انجام دهد برای مثال آن هنرمند که در یک قسمت کمتر از بقیه امتیاز به دست آورده است باید به سرای سالمندان رفته و با هدیه بردن آن‌ها را خوشحال کند.

در بعضی قسمت‌ها از هنرمندی درخواست می‌شود که در صفحه اجتماعی که دارد و به صراحت هم گفته می‌شود مثلا برای ۳ ماه در صفحه اینستاگرامی که دارید هفته‌ای یک کتاب را به مخاطبانت معرفی کنید، هنرمند هم با کمال میل حاضر به انجام چنین فعالیتی در قالب یک «مسئولیت اجتماعی» است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نکته جالب توجه این است که در کشور ما شبکه اجتماعی اینستاگرام فیلتر است، ولی برای انجام یک مسئولیت اجتماعی از آن کمک گرفته می‌شود! قطعا یک جای کار می‌لنگد.

واقعیت این است که علی رغم فیلنرینگ جمعیت بسیار زیادی از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند و هم مردم و هم فیلترکنندگان به این نکته واقف هستند. آمار استفاده ایرانیان از شبکه‌های اجتماعی هم که موجود است. علاوه بر این شبکه اجتماعی اینستاگرام در کشور ما یک کاربرد چند منظوره پیدا کرده است که شاید در بسیاری از کشور‌های دیگر اصلا به این گونه نباشد.

اینستاگرام در ایران هم شبکه اجتماعی است که افراد در آن عکس‌ها و خاطرات و اتفاقات روزمره را به اشتراک می‌گذارند و هم برای بسیاری یک درگاه اقتصادی و کسب درآمد است، حتی کارکرد رسانه‌ای هم دارد و به همین دلیل بسیاری از خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، سازمان‌ها، نهاد‌ها و ... جهت اطلاع رسانی به مخاطب از صفحه اینستاگرام خود بهره می‌برند و هم یک پلتفرم آموزشی برای بسیاری رشته‌های شغلی و فنون محتلف است.

حال با توجه به این همه کارکرد چرا اینستاگرام فیلتر است؟ واقعا این فیلتر کردن هیچ دستاوردی داشته است؟ بزرگترین خروجی این فیلترینگ این نکته است که مردم به هر شکلی شده و از هر طریقی فیلترینگ را دور می‌زنند و در ایسنتاگرام فعالیت خود را ادامه داده‌اند.

از طرف دیگر یک بازار مبسوط هم برای برخی افراد بوجود آمده است که کاسبان فیلترینگ هستند و با فروختن فیلترشکن برای خود به نان و نوایی رسیده‌اند.

تلگرام و واتساپ هم به همین گونه است، آن‌ها هم فیلتر هستند، ولی جمعیت بسیار زیادی در کشور از ان استفاده می‌کنند، حتی روزنامه کیهان، صداوسیما، خبرگزاری‌های رسمی کشور و ... هم کانالشان در تلگرام فعال است.

چند روز قبل مجتبی کشوری (مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی) آمار بازدید برنامه‌های تلویزیون در فضای مجازی آماری اعلام کرد و گفت: «در تلگرام ۱۷۳ میلیون بازدید، در اینستاگرام ۱.۱ میلیارد بازدید، در ایتا ۸۵.۵ میلیون بازدید و در روبیکا ۱۳۹ میلیون بازدید ثبت شده است.»

حتی مدیران هم برای اشاره به تاثیرگذاری برنامه‌های تلویزیون از این آمار‌های شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده بهره می‌برند.

حال پرسش اصلی این است کارکرد این فیلترکردن چیست؟ وقتی هم می‌دانیم به اسم فیلتر است، ولی در واقعیت همه دارند از آن استفاده می‌کنند، این چه استراتژی است؟ برای مردمی که انواع مشکلات اقتصادی و روحی وروانی دارند دارد این نصب، تهیه و خرید انواع فیلترشکن، این قطع و وصل کردن فیلترشکن غیر از سوهان کشیدن بر اعصاب و روانشان چه دستاورد دیگری دارد؟

وقتی می‌بینیم که در برنامه اسکار مهران مدیری برای انجام یک مسئولیت اجتماعی از شرکت کننده‌ها فعالیت در اینستاگرام را درخواست می‌کند به این دلیل است که او می‌داند برای تاثیر گذار بودن آن عمل مثبت در راستای یک مسئولیت اجتماعی، باید از این پلتفرم استفاده کند، حال مدیران و مسئولان مربوطه نمی‌توانند از این عمل مهران مدیری درس بگیرند و آن‌ها هم برای به بار نشستن بسیاری از آموزه‌ها و راهکار‌های اجتماعی از این شبکه اجتماعی بهره ببرند؟

واقعا اگر درباره این همه تناقض هر شخص حقیقی یا حقوقی توضیح قابل قبول و منطقی دارد، بسیار لازم است که اطلاع رسانی کند و ما را هم از این اقیانوس پرسش‌های بی جواب نجات دهد.

دیگر خبرها

  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان