Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@07:28:22 GMT

زمان نقل و انتقالات و تکمیل مدارک ساحلی بازان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۸۹۰

زمان نقل و انتقالات و تکمیل مدارک ساحلی بازان

باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر ساحلی سال 1400 ملهت 13 روزه برای نقل و انتقال بازیکنان، کادر فنی و تکمیل مدارک خود برای حضور در دور برگشت مرحله مقدماتی این رقابت‌ها دارند.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از 18 فروردین آغاز شده بود، پنج‌شنبه 23 اردیبهشت با قهرمانی نیم فصل تیم موج سواران ساحل نوشهر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پنجره نقل و انتقال بازیکنان و کادر فنی این رقابت‌ها بلافاصله بعد از پایان دور رفت باز شد و باشگاه‌های شرکت کننده تا چهارم خردادماه فرصت دارند در صورت تغییر بازیکن و یا اعضای کادر فنی نسبت به ثبت قراردادهای جدید اقدام کنند.

تکمیل مدارک باشگاه‌ها برای حضور در دور برگشت مسابقات الزامی است و در صورت عدم ثبت قراردادهای جدید و تکمیل نکردن مدارک، از حضور تیم‌ها در ادامه مسابقات جلوگیری خواهد شد.  با اعلام کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال مسئولیت عمل نکردن به تعهدات و آئین‌نامه لیگ برتر و تمامی عواقب مرتبط، به عهده مسئولین باشگاه‌ها خواهد بود. برنامه دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر ساحلی نیز به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال ساحلی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت بانوان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه روز دوم و پایانی مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت به میزبانی شهر اراک در پیست ۲۲بهمن استادیوم ورزشی امام خمینی (ره) و پیست ۲۰۰ متر، اسکیت بازان در بخش بانوان و در مواد ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر در رده سنی جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.   پس از انجام مرحله مقدماتی، یک چهارم نهایی و همچنین نیمه‌نهایی چهره فینالیست‌های این ۳ ماده مشخص تا ورزشکاران برای مشخص شدن نفرات برتر به مصاف هم بروند.   در ماده ۲۰۰ متر و در رده سنی جوانان فاطمه سادات ابراهیمی، ویانا عظیمی و ملیسا مجیدی اباجلو خوش درخشیدند و ۳ نفر برتر این رقابت را تشکیل دادند.   در رده سنی بزرگسالان نیز محیا دستپاک، نگین شیخی و ملیکا منوچهری راد اجازه خودنمایی به سایر اسکیت بازان را ندادند و به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم جای گرفتند.   در ماده ۵۰۰ متر رده سنی جوانان و پس از پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و فینال در نهایت آتنا وطن‌خواه به عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کرد و پس از او به ترتیب ویانا عظیمی و اسما سهرابی دهنوی رده دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.   در رده سنی بزرگسالان هم نگین شیخی، فاطمه طلایی و نازنین ادبی توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و به عنوان نفرات اول تا سوم از خط پایان عبور کنند.   در نهایت ماده ۱۰۰۰ متر آخرین ماده‌ای بود که اسکیت بازان برای مشخص شدن نفرات برتر پشت خط ایستادند و پس از انجام یک رقابت نفس‌گیر و دشوار نازنین رضیئی با ثبت زمان ۱.۳۹.۱۰ و اختلاف هشت صدم ثانیه نسبت به اسما شریف یلمه به عنوان برترین ورزشکار از خط پایان عبور کرد و پس از این دو نفر ملیسکا ذاکری مهربانی رده سومی را تصاحب کرد.   در رده سنی بزرگسالان نیز نهال مقدم رحمانی، سیده مهشید کیائی و سارا جدیداسلام به ترتیب جایگاه اول تا سومی را به دست آورند.

دیگر خبرها

  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد
  • پنج تیرانداز ایران در خط آتش نخستین روز مسابقات
  • برنامه نخستین روز مسابقات، ۵ تیرانداز در خط آتش
  • پایان مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت بانوان ایران
  • برنامه نخستین روز مسابقات/ ۵ تیرانداز در خط آتش