Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، کمال‌الدین نظرنژاد ظهر امروز در گردهمایی موسسین آموزشگاه‌های غیردولتی که در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان برگزار شد با تقدیر از همت و تلاش موسسین این مدارس به ویژه در شرایط فعلی کرونایی، اظهار کرد: آموزشگاه‌های غیردولتی انصافا و به حق بازوی توانمندی برای اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس بوده‌اند و در بسیاری از مواقع به کمک ما آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* دشواری‌ها و مشکلات نباید بر روی کیفیت تعلیم و تربیت ما تاثیر منفی بگذارد

وی با بیان اینکه شرایط دشوار اقتصادی و هزینه‌های سنگین اداره و هدایت مدارس غیردولتی را درک می‌کنیم، افزود: البته همواره بر این نکته تاکید کرده‌ام که این دشواری‌ها و مشکلات نباید بر روی کیفیت تعلیم و تربیت ما تاثیر منفی بگذارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ساماندهی آموزشگاه‌های غیردولتی، زبان و مراکز علمی آزاد زیرمجموعه آموزش و پرورش باید با قدرت دنبال شود، خاطرنشان کرد: این ساماندهی هم به اداره آموزش و پرورش و هم به خود موسسین و فعالان این حوزه کمک خواهد کرد.

* از آموزشگاه‌های فعال و معتبر حمایت قاطع کنیم/ شروع فرآیند شناسایی مراکز فاقد مجوز اعم از مدارس، آموزشگاه‌های زبان و آموزشگاه‌های علمی آزاد توسط شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی

نظرنژاد با بیان اینکه سیاست فعلی ما بر این است که از آموزشگاه‌های فعال و معتبر حمایت قاطع کنیم، ادامه داد: متاسفانه برخی از مراکز بدون اخذ مجوز و یا بدون انجام مراحل نهایی روند قانونی کار خود در حال فعالیت هستند که باید از فعالیت این مراکز جلوگیری به عمل آید تا مراکز دارای مجوز و قانونی به نوعی مورد حمایت قرار بگیرند.

وی از شروع فرآیند شناسایی مراکز فاقد مجوز اعم از مدارس، آموزشگاه‌های زبان و آموزشگاه‌های علمی آزاد توسط شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد و گفت: بدون تردید در صورت طی نشدن مراحل قانونی توسط این مراکز، از فعالیت آنها جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

گفتنی است در این نشست «سیدصالح رفعتی» معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس و «میثم لطیفی» کارشناس مسئول امور شاهد و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز در سخنانی کوتاه بر لزوم قانون‌گرایی، توجه جدی به پرورش و ورزش دانش آموزان در ایام کرونایی و همچنین رعایت دستورالعمل‌های صادره پیرامون کیفی‌سازی آموزش تاکید کردند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مدارس ساماندهی زبان آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس مراکز غیردولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: تاکنون هیچ‌گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش‌آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع‌شده بین دانش‌آموزان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، بهنام اسماعیلی در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان‌های استان در فضای مجازی با موضوع توزیع نشدن شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی اظهار کرد: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در یکی از شهرستان‌ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا بررسی‌های لازم توسط مسئولان بهداشت صورت پذیرد.

وی افزود: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه‌برداری و بررسی می‌شود، پس از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول شیر توزیع می‌شود.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرایند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت پیش از توزیع، کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در تمام نقاط استان فرایند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و این مورد جزئی در شهرستان فارسان است که از امروز توزیع شیر در این شهرستان نیز به‌طور معمول ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی ادامه داد: تاکنون هیچ‌گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش‌آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع‌شده بین دانش‌آموزان مطلوب است.

کد خبر 746846

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته