Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@11:07:18 GMT

درخواست سلطانی‌فر از وزیر بهداشت برای بازگشایی باشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۹۳۶

درخواست سلطانی‌فر از وزیر بهداشت برای بازگشایی باشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت ورزش و جوانان همزمان با مراسم اختتامیه پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان امروز یکشنبه با حضور مسعود سلطانی فر زیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی میری رئیس کمیته ملی المپیک همراه با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر آموزش و پرورش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد /

در حاشیه این مراسم مسعود سلطانی فر در گفتگو با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اهمیت فعالیت باشگاه های بخش خصوصی ورزشی را مورد توجه قرار داد و گفت: بدون شک حفظ سلامتی مردم در درجه اهمیت برای مسئولان قرار دارد اما ورزش به عنوان پارامتری مهم برای سلامتی می تواند در این دوران هم مثمر ثمر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین باشگاه های بخش خصوصی ورزشی طلایه داران فعالیت های ورزشی هستند که با شیوع کرونا دچار آسیب شدید اقتصادی شدند که امیدوارم زمینه فعالیت آنها بار دیگر بوجود آید .

سلطانی فر از دکتر نمکی درخواست کرد که با توجه به رعایت الزامات صد در صدی پروتکل های بهداشتی، مجوز فعالیت باشگاه های خصوصی در ورزش که با چالش های فراوان دست و پنجه نرم می کنند، صادر شود.

کد خبر 5213273

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال دربی 95 تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی فرهاد مجیدی کشتی فرنگی یحیی گل محمدی جام تختی کسب سهمیه المپیک مهدی طارمی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان حمیدرضا خان محمدی در آئین افتتاحیه سالن‌های ورزشی جدید الاحداث استان هرمزگان اظهار داشت: قبل از اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزش دانش آموزی استان هرمزگان سی و چهار صدم متر مربع بود و با اضافه شدن طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزشی استان به پنجاه صدم متر مربع رسید.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های جدید ۲ هزار متر مربع به سرانه‌های ورزش دانش‌آموزی استان هرمزگان اضافه شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، بیان کرد: پروژه اولی که امروز افتتاح شد در روستای تالار شهرستان میناب بود که با زیر بنای ۷۰۴ متر مربع و هزینه‌ای قریب به ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گفته خان محمدی، دو پروژه ورزشی نیز در آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس افتتاح شد که در ابتدا سالن چند منظوره زمزم واقع در پیامبر اعظم این شهرستان با هزینه ۵۰ میلیارد در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پروژه دوم نیز سالن ورزشی آیت الله صدر در مرکز شهر بندرعباس بود که با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6081830

دیگر خبرها

  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • آموزش راهکارهای بیماری پارکینسون در برنامه نفس دوم
  • علیرضا رضایی: اخذ مالیات باعث گران شدن ورزش می‌شود
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند