Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:00:00 GMT

۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در کنگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۹۴۳

۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در کنگان کشف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: دریابانان پایگاه دریابانی کنگان با تشدید گشت‌های دریایی موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را در آب‌های این بندر توقیف کنند.

او با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی در این زمینه، افزود: در بازرسی از شناور یاد شده، مقدار ۱۶ هزار و ۹۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس توقیف شد ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های بندر بوشهر کشف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر، قاچاق سوخت را یکی از عوامل مخرب اقتصاد دانست و عنوان کرد: ماموران این فرماندهی بدون اغماض، و با تشدید اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی با هرگونه تحرک سوء برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق قاچاق سوخت دریابانی مرزبانی بندر کنگان سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز پزشکان متخصص در بیمارستان کنگان ارائه خدمات کردند.

وی اضافه کرد: متخصصان اطفال، داخلی، قلب، بیهوشی، جراح عمومی، ارتوپد، مغز و اعصاب، چشم، طب اورژانس، جراح مغز، گوش و حلق و بینی، پاتولوژیست، رادیولوژیست، داروساز و فوق تخصص قلب اطفال مشغول به خدمت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: ۲۵ پزشک متخصص و پنج پزشک عمومی در این ایام در بیمارستان حضور یافتند و به مراجعین خدمات ارائه دادند.

ملکی زاده اضافه کرد: کل مراجعین بیمارستان در این هشت روز تعطیلی پنج هزار و ۷۸۸ نفر بودند که هزار و ۵۰۰ نفر از آن تنها مراجعین سرپایی بخش اورژانس این مرکز درمانی بوده‌اند و حدود پنج هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات بخش تصویربرداری، آزمایشگاه، درمانگاه و اورژانس بهره‌مند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کادر بهداشت، درمان و اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی خود را وقف خدمت‌رسانی به مردم کرده‌اند.

ملکی زاده افزود: مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی از استراحت خود گذشتند تا بستری ایمن برای مسافران نوروزی و شهروندان فراهم شود.

نادر شکیب آزاد معاون درمان، سید حسین موسوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عبدالرسول عباسی مدیر دفتر پرستاری، سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل، ناصری مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه، فاطمه آهو خوش رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، سیده انسیه ساجدی زاده رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و برخی از مسئولین بیمارستان نیز در این بازدید حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و تبریک سال نو به کادر بیمارستان در جریان وضعیت رسیدگی به بیماران و مسائل بیمارستان قرار گرفت.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پایگاه اورژانس شهری کنگان نیز بازدید کرد.

کد خبر 6064280

دیگر خبرها

  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دستگاه‌های متولی بر مصرف سوخت نظارت کنند/ قاچاق گازوئیل با بارنامه‌های جعلی
  • کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۲۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان