Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مصوبه منطقه آزاد سیستان، افزایش محدوده منطقه آزاد چابهار طی سال‌های اخیر از ۱۴ هزار هکتار به ۸۲ هزار هکتار و راه‌اندازی مرزهای رسمی برای مزیت ترانزیت و تجارت سیستان و بلوچستان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمدعلی موهبتی در نشست مشترک با هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اقدامات مجموعه نسل‌های مختلف دانشگاهی با یکدیگر اثرات خوبی برای حوزه کار در استان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی را در حوزه دانشگاه آزاد شاهد هستیم افزود: این دانشگاه اثرگذاری فراوانی متناسب با نیازهای موجود سیستان و بلوچستان داشته و نیازسنجی را به موقع انجام داده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اهمیت شمردن ایجاد ۲۰۰ رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با نیازهای استان خاطرنشان کرد: به جهت تخصصی و کاربردی شدن رشته‌های علمی، ضروریست متناسب با آن‌ها در کشور مسیر را طی کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید به وظایف ذاتی و مسوولیت اجتماعی‌اش توجه کند تصریح کرد: دانشگاه آزاد هم به پروسه قبل از ورود دانشجو به دانشگاه با راه‌اندازی مدارس تخصصی هم به بعد از دوران دانشجویی با نگاه کارآفرینی توجه کرده است.

موهبتی خاطرنشان کرد: مصوبه منطقه آزاد سیستان، افزایش محدوده منطقه آزاد چابهار طی سال‌های اخیر( از ۱۴ هزار هکتار به ۸۲ هزار هکتار) و راه‌اندازی مرزهای رسمی برای مزیت ترانزیت و تجارت سیستان و بلوچستان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های راه‌آهن در سیستان و بلوچستان شتاب فزاینده‌ای یافته است بیان کرد: حدود ۲۹۰۰ میلیارد تومان در این زمینه تزریق شده که ۱۹۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به سال گذشته بوده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳.۵ درصد بزرگراه‌های کشور در این استان افتتاح شد بیان کرد: موضوع آب ژرف در سیستان، طرح ۴۶ هزارهکتاری و تولید برق از نیروگاه بادی آینده بسیار خوبی را برای منطقه رقم خواهد زد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه ازاد مرز رسمی سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد منطقه آزاد هزار هکتار راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر دوشنبه به منظور ارزیابی آخرین وضعیت آبی شمال استان بلافاصله پس از بازگشت از جنوب استان در سفر به شهرستان زهک با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و «حسن دهمرده» فرماندار این شهرستان، از طرح‌های آبی این منطقه بازدید و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تأمین آب این منطقه تاکید کرد.

در این بازدید فرماندار زهک گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح‌های در حال اجرا در حوزه این شهرستان و همچنین مدیریت سیلاب اخیر ارائه داد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این بازدید دستورات لازم برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای تأمین و مدیریت آب منطقه را دادند.

کد خبر 6085713

دیگر خبرها

  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • تعیین تکلیف خط لوله گازی آی‌پی در سفر رئیسی به پاکستان حائز اهمیت است
  • تعیین تکلیف خط لوله گازی آی‌پی در سفر رئیس‌جمهوری حائز اهمیت است
  • تکامل فرهنگی در بستر جغرافیا شکل می‌گیرد/ اهمیت توریسم در ابعاد محلی، ملی و جهانی