Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@11:05:57 GMT

حضور گل‌محمدی و باقری در یک تیم جذاب

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۹۸۹

حضور گل‌محمدی و باقری در یک تیم جذاب

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، تمرین یکشنبه سرخ پوشان از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر کادر فنی آغاز شد.  بازیکنان ابتدا زیر نظر مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز تیم، با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه، بدن‌ها را گرم کردند. دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر داود فنایی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بعدی تمرین، تنیس فوتبال در چند گروه در برنامه بود و طی آن، یحیی گل‌محمدی و کریم باقری در یک تیم جذاب، بازی با نشاط و شادی را با کری خوانی بازیکنان به نمایش گذاشتند. سرخ پوشان بعد از برد در دربی پایتخت با روحیه و انرژی بالایی در تمرینات حضور دارند.  تمرین امروز سبک و 50 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان پس از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

شهریار مغانلو، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا هم که با مصدومیت مواجه شده بودند، زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند و فردا شرایط آنها برای حضور در بازی جام حذفی مشخص خواهد شد. تیم پرسپولیس فردا بعدازظهر، آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به بوشهر و دیدار برابر تیم شاهین بندرعامری را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد کرد و پس از آن، بازیکنان راهی فرودگاه می‌شوند تا با پروازی اختصاصی، تهران را ترک کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شاهین بندر عامری از مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 20 و 30 دقیقه سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) شاهکار‌های شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس