Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع با تقدیر از نیکوکاران در حمایت از مددجویان، اظهار داشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا پیش‌بینی استقبال گسترده از مساعدت نیکوکاران نمی‌شد، ولی مردم فهیم و نیکوکار استان اصفهان با مساعدت در طرح ایران همدل-اطعام مهدوی، بار دیگر حمایت خود از نیازمندان را اثبات کردند و سبب شد این طرح چراغ راه حمایت از مددجویان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در ادامه گفت: این استقبال سبب شد طرح مذکور امسال هم با توان بیشتری نسبت به سال قبل، شروع و از نعمت خیران بهره ببریم و به لطف خداوند و همت خیران، بالغ بر ۷۴۲۰۰۰ غذای گرم و افطاری و ۱۲۲۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان به ارزش ریالی بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان اهدا شود.

وی با بیان اینکه خیران عزیز به تأسی از ابوالایتام امیرالمؤمنین علی(ع) در حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند هم فعالیت مضاعفی داشته‌اند، اضافه کرد: گاهی اوقات شاید تصور بر این باشد که اندک کمک من، چه گره‌ای از نیازمند باز می‌کند اما با برنامه‌ریزی و هدفمندی و سوق همین کمک‌های اندک، در مسیر صحیح می‌توان سرنوشت آینده خیلی از فرزندان نیازمند را در مسیر تعالی تغییر داد.

زارع ادامه داد: امداد با اجرای طرح اکرام، حمایت خیران را هدایت می‌کند که همه فرزندان یتیم و نیازمند دارای حامی شوند، در ماه مبارک رمضان امسال نیز  تعداد ۷۹۲۹ نیکوکار با ثبت‌نام در این طرح، سرپرستی ۲۱۱۲۵ فرزند را بر عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه ۲۶ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت امداد هستند، افزود: نزدیک به ۵۰۰ نفر در انتظار حامی هستند و تعداد ۴۵۰۰ نفر از سرانه پائینی برخوردارند که نیاز است به تعداد حامی این فرزندان افزوده گردد تا از نظر سرانه دریافتی، به مبلغ قابل قبولی برسند.

وی در پایان با بیان اینکه کمیته امداد امین نیکوکاران و یاور نیازمندان است، گفت: نیکوکاران می‌توانند، نذرهای اطعام خود را در طول سال از طریق کمیته امداد، بین نیازمندان توزیع کنند. ضمن اینکه شماره تماس ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ برای نذرهای غیر نقدی و کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ برای مشارکت نقدی، آماده خدمت‌رسانی به خیران ارجمند است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: کریم زارع طرح ایران همدل اطعام مهدوی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از مددجویان کمیته امداد استان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای  از ابتدای سال گذشته تاکنون بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی‌اکبر نخعی با اعلام این خبر اظهار داشت: اصولی‌ترین روش فقرزادیی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمندسازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیازسنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی وحرفه‌ای به منظور ارتقای مهارت فنی و ... است.

وی بیان کرد: در راستای تحقق این موضوع در مدت سال 1402 تا پایان فروردین‌ماه امسال 3هزار و 521 نفر از افراد تحت حمایت این نهاد  آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

نخعی از مشغول به کار شدن 233 مددجوی کمیته امداد از ابتدای سال گذشته تاکنون از طریق کاریابی‌ها خبر داد و گفت: کمیته امداد  امام‌خمینی(ره) با هدف اشتغال برای افراد بیکار تحت حمایت این نهاد و به منظور استفاده از توان و ظرفیت کارخانجات، موسسات، و مجتمع های تولیدی و صنعتی از طریق ارائه بسته‌های تشویقی نسبت به اجرای این امر خداپسندانه اقدام می‌کند. 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: بسته‌های تشویقی شامل پرداخت 100 درصد حق  بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال تا سقف 23 درصد حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار پس از اطمینان از واریز حق بیمه به کار گمارده شده توسط کارفرما و اعطای تسهیلات کارفرمایی به ازای هر نفر از مددجویان به‌کارگیری شده یک میلیارد و 500 میلیون ریال، حداکثر تا سقف 40 میلیارد ریال بابت هر کارگاه از اعتبارات قرض الحسنه بانکی است. 

وی افزود: گام نهادن و نیت خیر کارآفرین در این پروسه تاثیرگذار را جهت کاهش آلام و مشکلات نیازمندان ضروری و باعث اجر دنیوی و اخروی دانست که در این راستا ارائه بسته‌های تشویقی کمیته امداد یکی از عوامل انگیزش کارفرمایان برای جذب و بکارگیری مددجویان تحت حمایت است.

انتهای پیام/252

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی