Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@08:50:03 GMT

مانع‌زدایی از حوزه کسب و کار اولویت مهم در استان مرکزی است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۰۵۳

مانع‌زدایی از حوزه کسب و کار اولویت مهم در استان مرکزی است

«محمدتقی آبایی هزاوه» روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در اراک افزود: در روزهای پایانی کار دولت هجمه‌ها افزایش پیدا می‌کند اما، این امر نمی‌تواند انگیزه خدمت‌رسانی را کاهش دهد.

وی بیان کرد: هر فردی که مسئولیتی برعهده دارد باید تا آخرین لحظه فعالیت دولت تدبیر و امید به وظایف خود عمل می‌کند و نیاز است مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی در فرصت باقی مانده از عمر دولت، تلاش خود را در خدمت‌رسانی به مردم مضاعف‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: فشار اقتصادی بر روی مردم زیاد است و شرایط زندگی سخت است و باید همه تلاش‌ها برای کاهش مشکلات به کار گرفته شود.

آبایی هزاوه تصریح کرد: بخشنامه‌ای از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه در خصوص انتخابات ارسال شده که امید می‌رود مورد توجه قرار گیرد تا تخلفی از سوی این دستگاه‌ها مشاهده نشود.

آبایی هزاوه عنوان کرد: دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید اقدامات صورت گرفته در خصوص شعار سال، تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را تهیه و ارایه دهند.

وی یادآور شد: پارسال عملکرد دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی مطلوب بود و این استان شاهد کسب موفقیت‌های مختلف و رتبه‌های نخست در بخش‌های مختلف شد.

مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: کسب این موفقیت‌ها در دستگاه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این استان در سایه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها ایجاد شد.

آبایی هزاوه عنوان کرد: استان مرکزی پارسال پایین‌ترین نرخ بیکاری کشور و جایگاه نخست بهبود فضای کسب وکار کشور را به خود اختصاص داد.

وی گفت:  بیش از ۱۵ هزار شغل شناسنامه‌دار پارسال در استان مرکزی ایجاد شد که بیش از ۱۲ هزار شغل آن مربوط به ماده ۱۴۸ بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: با افزایش مشاغل ماده ۱۴۸ در این استان شمار جمعیت زیر پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی از ۶۵ درصد به ۶۸ درصد افزایش یافت.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اراک استان مرکزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اراک استان مرکزی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اراک استان مرکزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حسن روحانی اخبار کنکور دستگاه های تابعه وزارت تعاون رفاه اجتماعی استان مرکزی کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی آبایی هزاوه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان

پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان و شنیده شدن صدای انفجار، عنوان شد که این اقدام ناشی از مقابله با چند ریزپرنده بوده و خسارتی در پی نداشته است.

به گزارش مشرق، بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.

این در حالی است که ایران در روزهای اخیر بارها درباره ماجراجویی دوباره رژیم صهیونیستی هشدار داده است.

در همین حال خبرهای مربوط به نفوذ این ریزپرنده‌ها در آسمان کشور با واکنش‌های مختلف بین‌المللی مواجه شد.

خبرگزاری رسمی عمان این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

معاون وزیر خارجه فرانسه از همه طرف‌های در منطقه خواست تا تنش‌زدایی کنند.

یکی از مقام‌های دولت انگلیس گفت: امیدواریم هر اتفاقی که در ایران افتاده است، ماهیتی داشته باشد که تنش‌زدایی هنوز ممکن باشد.

وزارت خارجه ایتالیا خواستار کاهش تنش در منطقه شده است.

وزیرخارجه کانادا اعلام کرد که امروز در نشست وزرای خارجه گروه ۷ درباره این حادثه گفت‌وگو می‌کنیم.

شرکت امنیتی انگلیسی امبری گفته است به کشتی‌های تجاری در خلیج فارس و اقیانوس هند غربی توصیه شده هوشیار باشند.

وزارت خارجه چین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما با هرگونه برخوردی که ممکن است باعث افزایش تنش در خاورمیانه شود، مخالف هستیم و به نقش سازنده خود برای تقویت آرامش در خاورمیانه ادامه می‌دهیم.

وزارت خارجه هلند نیز اعلام کرد: ما از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم. تحولات اخیر خاورمیانه نگرانی زیادی ایجاد می‌کند.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز یارانه غذایی مادران ؛ طرح یسنا کشوری شد
  • دولت سوسیال دموکراتیک چیست؟
  • اعتبار بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار واگذار شد
  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال