Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ساعات اخیر خبری مبنی بر فتوای آیت الله نوری همدانی دربارۀ فروش کلیه یا اعضای بدن در شرایط مخارج ازدواج در فضای مجازی منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، طی ساعات اخیر خبری مبنی بر فتوای آیت الله نوری همدانی دربارۀ فروش کلیه یا اعضای بدن در شرایط مخارج ازدواج در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این استفتاء از قرار ذیل است:

سؤال: قصد ازدواج دارم، خودم و خانواده‌ام نیاز شدید مالی داریم، سؤالم این است که آیا شرعاً می‌تونم واسه مخارجی که برای ازدواج و کمک به خانواده نیاز دارم، کلیه خودم رو بفروشم؟
پاسخ: دریافت پول در ازای بعضی از اعضا مانند کلیه مانعی ندارد.

با پیگیری خبرنگار تسنیم با دفاتر رسمی آیت الله نوری همدانی، این استفتاء شدیداً مورد تکذیب قرار گفت.

برای اولین بار نیست که معاندان با رسانه‌های نیابتی خود، با هدف تخریب چهرۀ مراجع عظام تقلید دست به اقداماتی از این دست اخبار مجعول می‌زدند؛ رفتارهایی که ناشی از اقدامات منفعلانه آنها در برابر اقتدار شیعه در جهان است.

احکام سرپرستان کمیته‌های مختلف هیئت گلف استان تهران صادر شد

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراجع عظام مراجع عظام آیت الله نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی

مراسم جشن تکلیف بیش از هزار نفر از دختران دانش اموز همدانی با حضور مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073207 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری محمد خاتمی
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • فروش گوسفند با کارت ملی تکذیب شد
  • استفتاء از امام خامنه‌ای؛ تصرف در مشاعات آپارتمانی
  • ضبط کلیه عواید حاصل از قاچاق و خرید و فروش اسلحه به نفع دولت
  • کلیه عواید حاصل از «خرید و فروش اسلحه» به نفع دولت ضبط می‌شود
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد