Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:59:49 GMT

کشف سیمان و گندم احتکار شده در فارس

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۱۴۶

کشف سیمان و گندم احتکار شده در فارس

ایسنا/فارس پلیس استان فارس از کشف مقادیر قابل توجهی "سیمان و گندم و جو" احتکار شده در ۲ شهرستان جنوبی این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خفر، گفت: ماموران پلیس در این شهرستان با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک انبار سیمان را کشف کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، سرهنگ یوسف احمدی، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۱۹ تن سیمان احتکار را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش سیمان‌های احتکار شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی تاکید کرد که با توجه به کمبود سیمان در کشور و به تبع آن در شهرستان‌ها و نارضایتی برخی از مردم در خصوص این کالای پرمصرف در عرصه ساخت و ساز، عده‌ای از این فرصت سوء استفاده و از عرضه آن به بازار خودداری و پس از چند ماه با قیمت‌های غیر مصوب به فروش می‌رسانند.

انبار احتکار جو و گندم  در" لارستان" 

فرمانده انتظامی شهرستان "لارستان" نیز گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی "لارستان" با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند محل احتکار جو و گندم احتکار شده را در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان شناسایی کنند.

سرهنگ داوود امجدی، اعلام کرد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۹۵ تن جو و گندم احتکار را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش کالای احتکار شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی احتکار کالا فرمانده انتظامی فارس پلیس فارس لارستان شهرستان خفر فرمانده انتظامی احتکار شده موفق شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید گندم در استان یزد

حاجی حسینی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان یزد  در مراسم روز ملی گندم و نان که در شهرستان خاتم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تولید گندم در کشور گفت: ما باید همچون تقویت نظامی کشور به تولید این محصول ارزشمند که در سبد غذایی مردم است باید توجه داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خاتم هم تولید گندم در این شهرستان را افزایشی عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ تن گندم در شهرستان تولید و به سیلو‌های استان تحویل داده شد.

فتحی خاطرنشان ساخت: شهرستان خاتم در جذب و توزیع نهاده‌ها رتبه اول را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس