Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:43:22 GMT

برگزاری کنگره شهید مدنی بیستم شهریور در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۱۷۵

برگزاری کنگره شهید مدنی بیستم شهریور در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی,استاندار همدان از برگزاری کنگره شهید محراب آیت‌الله مدنی در همدان خبر داد و گفت: تجلیل از مفاخر و سرمایه‌های گرانقدری که نقش عمده‌ای در باورهای دینی مردم، فرهنگ و تحقق آرمان‌های اسلامی داشتند، امری مهم است‌.

او در شورای کنگره شهید مدنی در همدان، تصریح کرد: یکی از اقدامات ارزشمندی که به موازات سایر فعالیت‌های فرهنگی، همدان را به عنوان یک استان فرهنگی و ممتاز در صدر استان‌ها قرار می دهد، برگزاری کنگره‌ها و معرفی مفاخر است و تجلیل از شهید مدنی تجلیل از همه خوبی‌هایی است که در مورد این شهید گفته شده و حیف است که این صفات نیکو و برتر برای جوانان بازگو نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه برگزاری این کنگره فرصتی است برای معرفی هرچه بهتر این شهید بزرگوار، افزود: کمیته‌های کنگره هر چه سریع‌تر فعالیت خود را آغاز کنند تا با آثار منتشر شده کنگره‌ای ماندگار را رقم بزنیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه برگزاری کمیته شهید محراب آیت‌الله مدنی را به فال نیک می‌گیریم، تأکید کرد: کمیته‌ها کارهای کنگره را با جدیت دنبال کنند تا با احساس مسئولیت به سرانجام برسد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد شهادت شهید محراب آیت‌الله مدنی هستیم، گفت: این شهید ارزشمند زحمات فراوانی در استان همدان کشیده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه شهید مدنی نخستین امام جمعه شهر همدان بود، اضافه کرد: زحمات و فعالیت‌های شهید مدنی اثرگذاری‌های اجتماعی فراوانی در همدان داشته و هنوز هم اثرات آن در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه قرار است یک کنکره ملی برای پنج شهید محراب برگزار شود، تصریح کرد: به علت شرایط کرونایی فعلی، ابتدا مقرر شد کنگره استانی شهید مدنی در ۲۰ شهریورماه در همدان برگزار شود.

شهید محراب آیت الله مدنی با نام «میراسدالله مدنی دهخوارقانی»، از سال ۱۳۵۱ به مدت ۱۰ سال ساکن شهر همدان بود و در ۲۱ شهریور سال ۱۳۶۰ به عنوان دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز به شهادت رسید.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید محراب آیت الله مدنی برگزاری کنگره شهید محراب آیت الله مدنی شهید مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز

در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید استان البرز، اعضای این شورا انتخاب و معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی سرداران شهید استان البرز به ریاست آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور عبداللهی استاندار البرز، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این  نشست که با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره و تبیین اهداف و تشریح وظایف مدیران مربوطه برگزار شد، اعضای ستاد این کنگره معرفی و احکام خود را دریافت کردند.

براساس تصمیمات صورت گرفته در این جلسه، آیت‌الله حسینی همدانی به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری، دکتر عبداللهی بعنوان رئیس ستاد اجرایی شورا و سردار حیدرنیا به عنوان دبیر ستاد اجرایی، احکام خود را دریافت کردند.

گفتنی است سایر اعضا نیز با دریافت حکم از نماینده ولی فقیه در استان، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

لازم به ذکر است کنگره ملی سرداران شهید استان البرز در نیمه نخست سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • برگزاری ایده‌بازار حوزه ژنتیک در دانشگاه شهید بهشتی/مهلت ارسال ایده‌ها
  • برگزاری شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید در استان البرز
  • برگزاری کنگره ملی سوختگی به میزبانی رشت