Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:31:29 GMT

کمک های فوری قطر به غزه

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۲۰۸

کمک های فوری قطر به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، «محمد العمادی»، رئیس کمیته قطری بازسازی غزه اعلام کرد این کمیته فردا (دوشنبه) اقدام به توزیع کمک های فوری به خانواده شهدای غزه و افرادی که منازلشان طی بمباران رژیم صهیونیستی ویران شده، خواهد کرد.

در بیانیه کمیته قطری بازسازی غزه آمده است که این کمک ها به خانواده شهدا و افرادی که منازلشان به صورت کلی و جزیی در بمباران رژیم صهیونیستی ویران شده است، با هماهنگی با طرف های ذی ربط در غزه داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العمادی اشاره کرد که تاکنون بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ۱۵۰ نفر شهید، ۵۰۰ منزل کاملاً ویران شده و ۳۰۰ منزل آسیب دیده به گونه ای که قابل سکونت نیست.

وی توضیح داد که این کمک های فوری برای کاهش رنج خانواده های شهدا، کمک به آسیب دیدگان برای خرید نیازهای اساسی و تامین نیازهای فوری خود پرداخت می شود.

رئیس کمیته قطری بازسازی غزه تاکید کرد که این کمک ها در راستای تلاش قطر برای کمک فوری به ساکنان غزه و ایستادن در کنار آنها در شرایط فعلی و کاهش رنج آنهاست.

کد خبر 5213296

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین قطر غزه فلسطین رژیم صهیونیستی انتفاضه رمضان 2021 ایالات متحده امریکا نوار غزه جنبش حماس عراق روسیه قدس اشغالی اسرائیل لبنان افغانستان عربستان سعودی مقاومت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه عمل نکرده است
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • فوری | گلزن پرسپولیس رسما محروم شد
  • فوری: دانیال اسماعیلی‌فر محروم شد!