Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از ماموریت های خطیر ناجا در سال 1400 موضوع انتخابات است، گفت: نیروی انتظامی براساس تجربیات گذشته و پیش بینی های لازم به صورت صد درصدی آماده برگزاری انتخاباتی امن و پرشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ سردار " حسین اشتری" در گفت و گویی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" و عرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر به برگزاری انتخابات پیش رو و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: یکی از ماموریت های خطیر ناجا در سال 1400 برگزاری انتخابات است؛ بایستی با توجه به حساسیت های موجود در کشور و توطئه های دشمنان خصوصا فتنه های استکبار جهانی بیش از گذشته آماده برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و توام با سلامت و امنیت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد: امنیت انتخابات به عهده ناجا است در این رابطه پیش بینی های لازم صورت گرفته و بر اساس تجربیات گذشته امروز به صورت صد درصدی آماده برگزاری انتخاباتی امن هستیم.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه با انجام اقدامات و برنامه ریزی های مطلوب ان شاءالله در انتخابات 1400 هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت، تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی امن از اولویت ها است در این راستا هرگونه تجمع قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و براساس قانون برخورد می شود.

سردار اشتری در خصوص تسلط پلیس بر فضای مجازی نیز خاطرنشان کرد: با متخلفان انتخاباتی نیز در فضای مجازی برخورد می شود، نباید عده ای تصور کنند که در جهت تشویش اذهان عمومی و تخریب افراد می توانند دست به انجام هر کاری بزنند، با این افراد نیز براساس قانون برخورد خواهد شد. 

وی در پایان تاکید کرد: ان شاء الله با انجام پیش بینی های لازم و برنامه ریزی مطلوب شاهد برگزاری انتخاباتی امن و پرشور خواهیم بود و ملت شریف و لایق ایران اسلامی نیز فردی را انتخاب می کنند که با روحیه انقلابی بیشترین خدمت رسانی را به مردم داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ناجا انتخابات 1400 سردار حسین اشتری آماده برگزاری انتخاباتی امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد. سردار کیومرث عزیزی گفت: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت کنند.

منبع: جماران

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی