Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@20:02:50 GMT

مدیرعامل مترو تهران تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۳۳۵

مدیرعامل مترو تهران تغییر کرد

با حکم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران علی عبدالله پور به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با حکم سید مناف هاشمی علی عبدالله‌پور به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حکم عبدالله‌پور که به امضاء معاون حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران رسیده است آمده: نظر به اهمیت مترو در سیستم حمل و نقل عمومی شهری، انتظار می‌رود ضمن هماهنگی کامل با شرکت راه آهن شهر تهران و حومه (مترو) هیات مدیره و سایر واحدهای مرتبط نسبت به افزایش انضباظ و بهینه‌سازی ساختار سازمانی و سرمایه‌های انسانی و تامین منابع مالی در چارچوب بودجه سالیانه و ارتقاء مستمر کیفیت و بهره وری در فرآیند خدمات‌رسانی به شهروندان گرامی تمام توان و تجربه خویش را به کار گیرید. 

عبد الله‌پور دارای فوق لیسانس مهندسی صنایع و از سال ۱۳۹۸ تا کنون عضو اصلی هیئت مدیره شرکت بهره برداری مترو بوده است. 

گفتنی است پیش از این فرنوش نوبخت به عنوان مدیر عامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه فعالیت می‌کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003I4C

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شرکت بهره برداری تهران و حومه راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد

مهدی علیزاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی بازگردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران