Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع تشکلهای مردم نهاد استان اردبیل گفت: اگر از جوانان انتظار تداوم نقش آفرینی ها و تاثیرگذاری های گذشته را داریم ، مسئولین نباید با غفلت و بی تفاوتی و کم کاری در این حوزه، مطالبات جدی و بحق جوانان را نادیده گرفته و انرژی، انگیزه و نشاط جوانی آنها را به سمت خاموشی سوق دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام خیراندیش رئیس مجمع تشکلهای مردم نهاد استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، به تبیین اهمیت حوزه جوانان در فعالیت های اجتماعی پرداخت و گفت: امروز اهمیت حوزه جوانان با مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی برای ما نمایان می شود که جوانان به خوبی نقش مهم و تاثیر گذارشان را در پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف را به خوبی ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چهل سال گذشته، در هر عرصه ای که جوانان متعهد و انقلابی ورود پیدا کردند، به خوبی خوش درخشیدند و با ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم، نقش جوانان متعهد بیش از پیش مورد توجه است.

خیراندیش گفت: اگر از جوانان مومن ایران اسلامی انتظار تداوم نقش آفرینی ها و تاثیرگذاری های گذشته را داریم باید درحوزه جوانان مسئولین غفلت نکنند و با بی تفاوتی و کم کاری در حوزه مطالبات جدی و بحق جوانان، انرژی، انگیزه و نشاط جوانی برای پیشرفت و توسعه میهن اسلامی مان را به سمت خاموشی سوق ندهند.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: انتخاب نسل جوان به عنوان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم توسط رهبر معظم انقلاب، در حقیقت انتخاب یک منبع انرژی جدید برای انقلاب اسلامی است و مأموریتی بزرگ برای جوانان نسل امروز است که وظیفه بزرگ و مقدس پیشبرد گام بزرگ دوم انقلاب را به عهده دارند تا دسترنج تلاش چهل ساله نسل گذشته را گسترش دهند.

رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد استان اردبیل گفت: نمی شود از جوانان هزاران انتظار در عرصه های مختلف داشت اما به مطالبات بحق آنان بی تفاوت و غافل بود.

وی در ادامه سخنان خود به سلسله نشست های ستاد ساماندهی امور جوانان استان اشاره کرد و گفت: در این نشست مصوب شد جلسه ستاد ساماندهی جوانان ۴۵ روز یک بار تشکیل و در آن  نمایندگان جوانان عضو ستاد ساماندهی در کارگروه اشتغال نیز عضویت پیدا کنند.

خیراندیش به بحث مشکلات تسهیلات ازدواج جوانان نیز اشاره کرد و گفت: اگر جوانی در صف نوبت دریافت وام ازدواج است یا خارج از ایین نامه سخت گیری می شود گزارش کند تا اعضای ستاد ساماندهی به عنوان نماینده جوانان در ستاد ساماندهی جوانان پیگیر مسئله شوند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد ساماندهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم