Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:00:44 GMT

ترانسفر فرودگاه امام خمینی(ره)

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۳۶۴

ترانسفر فرودگاه امام خمینی(ره)

با توجه به فاصله ۳۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) ازتهران ترانسفرخودروهای vip فرودگاه مخصوص شرکت آرادسیر در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به مسافران می‌باشند.همچنین شرکت آراد سیر دارای خودروهایی مخصوص سرویس های ون-دربستی ادارات، مدارس - موسسات در محدوده تهران و کرج حتی شهرستانها امکان رزروغیرحضوری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت اجاره خودرو آراد سیر، تاکسی‌ های فرودگاه بین المللی امام خمینی شرکت آراد سیر حاضر به خدمات سی آی پی CIP وتشریفات با لاکچری ترین خودرو ها آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. در ضمن شرکت آراد سیر آمادگی خود را در ارائه خدمات vip وتشریفات برای شرکت های خصوصی داخل شهر تهران اعلام می کند تا به نحو احسن این خدمات تشریفاتی فرودگاه را به سرتاسر ایران انجام دهد.

 چگونه در فرودگاه امام خودرو رزو کنیم؟

همانطور که گفته شد شرکت اجاره خودرو آراد سیر یکی از خدمات ویژه ای که برای مسافران در نظر گرفته است ترانسفر فرودگاه امام در جایگاه مخصوص فرودگاه امام‌خمینی می باشد. این شرکت امکان رزرو خودرو تشریفاتی فرودگاه امام راهم به آسانی حل نموده است. خودروهای تویوتا کمری، سوناتا- راوفور و انواع خودروهای شاسی بلند به درخواست مشتریان جزو  خودرو های vip فرودگاه امام درشرکت آراد سیر هستند.

حال می پردازیم به انواع خودروهای موجود درفرودگاه امام

وجود تاکسی ون vip تشریفاتی فرودگاه مربوط به شرکت آراد سیر جهت ارائه خدمات ویژه است و مسافرین گرامی برای رزرو آن می توانند با شرکت تماس حاصل نمایند درغیر اینصورت خودروهای ون تشریفاتی- هیوندا اچ  و تویوتا کمری۳۵۰حاضر در فرودگاه امام خمینی  آماده ی ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند.

مسافرین گرامی  می توانند قبل از پرواز و یا از یک هفته قبل سفر خود خودروی موردنظرشان را رزرو اینترنتی کنند. درحال حاضر برای رفاه حال مسافرین و مسئولان کشوری شرکت در حال آماده سازی و به روز رسانی اپلیکیشن و سامانه رزرو اینترنتی تاکسی فرودگاه امام خمینی بر روی سرور می باشد تا شما عزیزان با خیال راحت خودرو اجاره نمایید و از سفر خود لذت کافی ببرید.

اجاره تویوتا کمری و تویوتا رافور درفرودگاه امام خمینی به چه صورت است؟

برای اطلاع از قیمت‌های اجاره خودرو در فرودگاه و نرخ به روز شده ی خودروهای موجود در فرودگاه امام خمینی  تهران می توانید به سایت آراد سیر مراجعه نمایید.خودروهای تویوتا کمری، سوناتا و راوفور با تخفیف ویژه در حال خدمات رسانی به مشتریان گرامی هستند.

سرویس‌های ویژه‌ی  فرودگاه امام با خودرو های لوکس و رانندگان آموزش دیده همراه با امکانات رفاهی سفر که رایگان خواهد بود در خدمت مسافران گرامی شما می باشند. این سرویس رزروی که در بالا هم ذکر شد در سرتاسر کشور از مبداء فرودگاه بین المللی امام‌خمینی به هر نقطه از تهران و هر شهر ایران که خواستار باشید فراهم است.

شما فقط کافیست زمان دقیق رسیدن مسافرتان را در فرودگاه به مشاورین شرکت آراد سیر اعلام بفرمایید تا هماهنگی های لازم برای به موقع سوار کردن و خدمات سرویس حمل ونقل صورت بپذیرد. از مزیت های سرویس رزرو آنلاین خودرو درفرودگاه امام خمینی بین شهری این است که دیگر نیاز به حضور مسافران در فرودگاه برای انجام خدمات از شرکت اجاره خودرو نیست.

در پایان باید گفت خدمات شرکت اجاره خودرو آرادسیر فقط منوط به خدمات تاکسی vip فرودگاه امام و مهرآباد نمی شود.از جمله خدمات دیگر این شرکت سرویس دهی به شرکت‌های خصوصی و دولتی برای حمل ونقل کارمندان خود چه به فرودگاه چه داخل شهر را شامل می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی شرکت اجاره خودرو ارائه خدمات ی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین، معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز - ششم اردیبهشت ماه - پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد