Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  شبکه تلویزیونی المنار وی با تاکید بر اینکه حوادث جاری در غزه برای مردم این منطقه دردناک است گفت مردم به خاطر قدس و آزدی آن این مصائب را تحمل می کنند.

حمدان خاطرنشان کرد که ما در نبرد با اسرائیلی ها پیروز شدیم زیرا ما خود را افراد آزاده ای می دانیم،  به عنوان مثال دشمن امروز برای مقابله با درگیری های فلسطینیان در منطقه «اللد» آن را منطقه نظامی اعلام می کند  زیرا می داند  که  روحیه آزادی خواهی را نمی توان با سلاح شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد که موجودیت صهیونیستی و کسانی که بر آن شرط می بندند روزی به پایان خواهد رسید. امروز اگر برخی فلسفه فلسطین را از زاویه بمباران غزه می بینند، اشتباه می کنند  و لازم است تا از آنچه اکنون داخل رژیم صهیونیستی از سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ تا بحران داخلی و  نظامی آن در حال اتفاق افتادن است، آگاهی یابد.
ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صدها غیرنظامی که بیشتر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد، به شهادت رسانده‌ است.
نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در غزه نیز اقدام به پاسخگویی به جنایت های رژیم صهیونیستی کرده و صدها موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.
تاکنون کوشش بسیاری از کشورها برای برقراری آتش‌بس با ادامه پافشاری رژیم صهیونیستی به حمله همه جانبه به غزه ناکام مانده است.

برچسب‌ها اسامه حمدان اسرائیل قدس رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسامه حمدان اسرائیل قدس اسامه حمدان اسرائیل قدس رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟

آفتاب‌‌نیوز :

 وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۶ هزار و ۶۶۴ نفر خبر داد.

به گزارش شبکه الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در شش مورد جنایت، ۵۶ شهروند فلسطینی را شهید و ۸۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین امروز تجمع فلسطینی‌ها در منطقه شیخ رضوان در شمال غزه را بمباران کرد که در آن ۶ نفر به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب نیز به خانه‌ای در جنوب نوار غزه حمله و هفت فلسطینی را شهید کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، معادله جدیدی را در جهان رقم زد
  • حزب‌الله: عملیات «وعده صادق» منطقه را وارد مرحله جدیدی کرد
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است
  • یک رهبر حماس: معادله جدیدی شکل گرفته است
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • ایران تصویر جدیدی را در موازنه قوا در منطقه ایجاد کرد