Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:17:02 GMT

یک دستگاه تبلت به فرزند شهید مدافع امنیت اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۳۹۶

یک دستگاه تبلت به فرزند شهید مدافع امنیت اهدا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی گفت: یک دستگاه تبلت به همت خیرین و اعضای این کانون خریداری و به فرزند شهید مدافع امنیت روستای فولادلوقویی اهدا شد.

«امامعلی اسدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یک دستگاه تبلت به همت خیرین و اعضای این کانون خریداری و به فرزند شهید مدافع امنیت روستای فولادلوقویی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا است و تاکنون 3 تبلت به دانش آموزان این روستا اهدا شده است.

 

وی ادامه داد: از خیرین که در این حرکت خداپسندانه مشارکت داشتند تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم بتوانیم برای سایر دانش آموزان محروم این روستا نیز بتوانیم تبلت خریداری کنیم.

 

اسدی خاطر نشان کرد: با شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه و نیاز دانش آموزان به تبلت برای حضور در آموزش مجازی خیرین این روستا برای تامین این نیاز تاکنون همکاری سازنده ای داشته اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی افزود: توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا از دیگر اقدام های صورت گرفته در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری توسط فعالان این کانون است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهدای تبلت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل دانش آموز اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اکبر نصراللهی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصرالهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم