Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:44:50 GMT

۳۰۹ بیمار کرونایی در خراسان شمالی بستری هستند/ فوت ۵ نفر دیگر

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۴۰۲

۳۰۹ بیمار کرونایی در خراسان شمالی بستری هستند/ فوت ۵ نفر دیگر

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد هاشمی ظهر شنبه در گفتگوی خبری با شبکه اترک خراسان شمالی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر از بیماران کرونایی استان جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین از بستری ۷۸ بیمار طی شبانه روز گذشته خبر داد.

وی افزود: اکنون ۳۰۹ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که این عدد به نسبت چند روز گذشته اندکی کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با اشاره به اینکه همچنان وضعیت استان بحرانی است، گفت: میزان استفاده از ماسک در خراسان شمالی ۶۰ درصد است که نشان می‌دهد مردم پروتکل‌های بهداشتی را نسبت به ماه‌های گذشته به میزان کمتری رعایت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها گفت: میزان تست های مثبت در استان کاهش یافته و اکنون ۳۲ درصد تست های کرونا مثبت اعلام می شوند.

کد خبر 5213313

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ویروس کرونا سید احمد هاشمی ویروس کرونا عید سعید فطر انتخابات 1400 نماز عید سعید فطر کرمانشاه بوشهر آمار کرونا عکس استانها گرگان چالش شایستگی شیوع کرونا اردبیل واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:  گفت: زنده یاد ام البنین حق بین، بیمار مرگ مغزی که در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.
وی ادامه داد: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور، کبد زنده یاد، به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سال‌ها از نارسایی اعضای حیاتی در رنج بودند، اهدا و پیوند شد.
فرشاد، عنوان کرد: همچنین قرنیه‌های این مرحوم برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد. 

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم