Web Analytics Made Easy - Statcounter

«لئونید اسلوتسکی» رئیس امور بین‌الملل دومای دولتی روسیه پیشنهاد داد که مذاکرات حل و فصل درگیری رژیم صهیونیستی و فلسطین در مسکو برگزار شود.

از مسکو،  اسلوتسکی روز یکشنبه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که روسیه آماده است مذاکرات حل و فصل درگیری فلسطین –اسرائیل در مسکو برگزار شود.

وی گفت: ما همچنین پیشنهاد می کنیم یک نشست « ۴ نفره» در چارچوب کشورهای خاورمیانه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسلوتسکی، اعضای این نشست چهارنفره را شامل نمایندگانی از  فلسطین، رژیم اسرائیل و کشورهای عربی مانند مصر، اردن، امارات متحده عربی و عربستان سعودی که با این رژیم مناسبات دیپلماتیک برقرار کرده‌اند اعلام کرد.

وی با بیان اینکه اینها فقط پیشنهاد و هنوز به مرحله اجرا نرسیده است، تصریح کرد: نمایندگان پارلمان روسیه هر روز درباره موضوع  غزه و اسرائیل با طرف های درگیر در ارتباط هستند .

سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در روسیه نیز دو روز پیش با اشاره به جنایات صهیونیست ها در روزهای اخیر گفت: ما خواهان کنترل بین المللی بر اوضاع فلسطین هستیم.

عبدالحافظ نودال روز دوشنبه به رسانه های روسی گفت: فلسطین خواهان حمایت کشورهای جهانی از قوانین بین المللی و قطعنامه های شورای امنیت درباره فلسطین است.

سفیر فلسطین همچنین خاطرنشان کرد که فلسطین هرروز با طرف روسی درباره اوضاع بیت المقدس در تماس است.

وی اظهار داشت: فلسطین امیدوار است که کنفرانس بین المللی خاورمیانه در پایان سال با حضور 20 تا 25 کشور برگزار شود.

سفیر فلسطین اظهار داشت: تاریخ و مکان کنفرانس بین المللی توسط "گروه چهار خاورمیانه" مشخص می شود؛  فلسطین امیدوار است که این کنفرانس در مسکو برگزار شود.

قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به ویژه در منطقه "باب العمود" و کوی الشیخ جراح ناآرام شده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تا این لحظه بیش از ۱۵۰ نفر از جمله ۴۱ کودک و ۲۳ زن به شهادت رسیده اند.ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بین المللی برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری

آفتاب‌‌نیوز :

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • خودداری ارمنستان از شرکت در نشست امنیتی در روسیه
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه