Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:18:15 GMT

پارلمان عربی سه‌شنبه نشست فوق‌العاده برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۵۹۹

پارلمان عربی سه‌شنبه نشست فوق‌العاده برگزار می‌کند

کمیته فلسطین در پارلمان عربی روز سه‌شنبه برای بررسی تنش فعلی میان دو طرف فلسطینی و اسرائیلی نشست فوق‌العاده برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه الاهرام چاپ مصر، کمیته فلسطین در پارلمان عربی پس فردا (سه‌شنبه) نشست فوق‌العاده‌ای به ریاست عادل بن عبد الرحمان العسومی، رئیس این پارلمان جهت برای بررسی تنش فعلی میان دو طرف فلسطینی و اسرائیلی در شهر قدس، نوار غزه و تمامی مناطق اشغالی فلسطین که ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشته، خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست روز سه‌شنبه این کمیته، اقدامات لازم برای در پیش گرفتن یک موضعگیری عربی و بین‌المللی و طرح‌هایی عملی جهت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و پایان دادن به جنایات و اقداماتی که به منزله نقض آشکار قطعنامه‌های بین المللی و چالشی بزرگ برای اراده جامعه جهانی هستند، بررسی خواهند شد.

انتظار می‌رود این نشست به نتایج و تصمیمات مهمی برای حمایت از مساله فلسطین و حقوق مشروع فلسطینی‌ها و در راس آنها تشکیل کشور مستقل آنها با پایتختی شهر قدس منجر شود.

قرار است نتایج نشست کمیته یاد شده در نشست فوق‌العاده روز چهارشنبه پارلمان عربی برای بررسی تجاوزهای برنامه‌ریزی‌شده مقامات رژیم اشغالگر اسرائیلی در شهر قدس اشغالی، یورش آنها به مسجد الاقصی و حملات مکرر آنها به فلسطینی‌ها ارائه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارلمان عربی حمله به غزه نشست فوق العاده پارلمان عربی سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال نشسته که به عنوان نخستین تیم ایران برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب سهمیه کرد، به منظور آماده سازی بهتر حضور در این رویداد و تکرار عنوان قهرمانی، متقاضی برگزاری دیدارهای دوستانه است.

تیم ملی والیبال نشسته دعوت نامه هایی از برزیل و آلمان به منظور برگزاری اردوی مشترک و دیدار تدارکایت دریافت کرده است. این تیم همچنین متقاضی دعوت از برزیلی ها برای دیدار با آنها در تهران است. ضمن اینکه قزاقستان هم برای سفر به ایران و پیگیری تمرین مشترک با تیم ملی والیبال نشسته ابراز تمایل کرده است.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال بر این اساس، درخواست خود برای دیدار تدارکاتی را مطرح کرده است.

در همین راستا قرار است به زودی نشست سه جانبه با حضور مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و انجمن والیبال نشسته برگزار شود تا در مورد ضمن بررسی برنامه های پیشنهادی، جمع بندی لازم در مورد آنها صورت پذیرد. قرار است این نشست هفته آینده برگزار شود.

تیم ملی والیبال نشسته این روزها در چهارمین مرحله اردوی آماده سازی برای حضور در بازی های پارالمپیک است.

بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۷ شهریور آغاز می شود و تا ۱۸ شهریور ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085089

دیگر خبرها

  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی