Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:17:53 GMT

باشگاه پرسپولیس: پنالتی ما گرفته نشد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۶۰۲۸

باشگاه پرسپولیس: پنالتی ما گرفته نشد

باشگاه پرسپولیس در گفتگو با یک کارشناس داوری، مدعی شد که در شهرآورد 95 یک پنالتی روی کنعانی زادگان گرفته نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، واکنش ها به قضاوت علیرضا اکبریان داور شهرآورد 95 همچنان ادامه داد. پس از اینکه او در دقیقه سوم مسابقه خطای وحیدی امیری به روی مهدی قایدی را پنالتی تشخیص نداد، این مسئله با اعتراض شدید هواداران استقلال در فضای مجازی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناسان داوری متفق القول اعلام کردند که در این صحنه، وحید امیری با بی احتیاطی، پایش را روی پای قایدی گذاشته و داور باید یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام می کرد و حالا پرسپولیسی ها نیز مدعی شده اند که اکبریان یک پنالتی به سود آنها اعلام نکرده است.


سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با یک کارشناس داوری، از عدم اعلام پنالتی به روی کنعانی زادگان خبر داد. نوذر رودنیل کارشناس داوری فوتبال در ارتباط با صحنه‌هایی از دربی که مورد کارشناسی داوری قرار نگرفت، در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: در مورد صحنه‌ای که در دقیقه 13 بازی اتفاق افتاد، همه نظرات مشخص شد ولی درباره این صحنه‌های جدید که مورد کارشناسی قرار نگرفت باید بگویم خطا روی محمدحسین کنعانی‌زادگان که با کشیدن پیراهن همراه شد، کامل آشکار است و در این صحنه باید اعلام پنالتی می‌شد.


 وی ادامه داد: در مورد صحنه کرنری که در پی آن بازیکن استقلال با سید جلال حسینی درگیر بود، ازدحام نفرات زیاد بود و به نظرم رسید، گرفتن لباس بازیکن قرمز یک لحظه اتفاق افتاد و برای اعلام پنالتی به صحنه قبل بسنده می‌کنم.

 

پرسپولیس تهران استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استقلال تهران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • سوت سرنوشت
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!