Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:56:08 GMT

توسعه روز افزون پوشش بیمه ای و فرهنگ بیمه اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۶۱۰۷

توسعه روز افزون پوشش بیمه ای و فرهنگ بیمه اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جهانی، در نخستین نشست هماهنگی جهت توسعه و گسترش پوشش بیمه ای به مربیان ورزشی و همچنین هم افزایی در فعالیتهای فرهنگی ورزشی بین سازمان تامین اجتماعی و فدراسیون ورزشهای همگانی اظهار داشت: نگرش نوین مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در راستای توسعه و تعامل با سایر دستگاهها و سازمانها به منظور نهادینه کردن فرهنگ بیمه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویبه اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به عنوان پل ارتباطی و تسهیل گر در روابط بین این سازمان با سایر نهادها اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین عواملی که می تواند ارزشمند و سودمند بودن بیمه های اجتماعی و رضایتمندی و هدفمندی سازمان را نمایان سازد تعامل همه جانبه و اثر بخش با شرکای اجتماعی است.

جهانی به مخاطبان گسترده سازمان تامین اجتماعی در قالب ۴۵ میلیون تحت پوشش اشاره کرد و یاد آور شد: این سازمان عهده دار تعهدات بیمه ای و خدمات درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران به عنوان نیمی از جمعیت کشور است و بی تردید سهم عمده ای در حوزه بیمه ای و درمانی کشور ایفا می کند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه نشاط و سلامت جسمی و روحی کارگران در نشاط و بالندگی جامعه بسیار تاثیرگذار است اذعان داشت: اهمیت به ورزش و تصمیم سازی در حوزه سیاست های سلامت، با نگاه بلندمدت باعث بهره وری نیروی کار، کاهش هزینه های درمانی و افزایش بهره‌وری اقتصادی در تولید و اشتغال می شود.

جهانی با اشاره به نتایج پژوهش های علمی یاد آور شد ورزش کارمندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و فعالیت بدنی منظم برای همکاران باعث بهبود روحیه و انگیزه شده و بر بهره وری سرمایه انسانی می‌افزاید و در نهایت موجب افزایش رضایت‌مندی مخاطبین می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های پیشگیری کننده مرتبط با سبک زندگی سالم به ویژه داشتن فعالیت بدنی منظم می تواند شاخص توان انجام کار افراد را ارتقاء دهدگفت ورزش کردن بهترین راهکار برای داشتن نیروهایی پویا بوده و در ارائه خدمات و افزایش بهره وری کارکنان وکارگران موثر است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی در حوزه پوشش بیمه ای کارگران و کارفرمایان حوزه های فرهنگی و ورزشی در قالب های مختلف بیمه های اجباری و خویش فرمایی و غیره با اخذ قراردادهای هدفمند روشهایی را تنظیم میکند تا طبق قانون این عزیزان هم بتوانند از بیمه تامین اجتماعی بهرمند شوند.

کد خبر 5213359

منبع: مهر

کلیدواژه: علی جهانی سازمان تامین اجتماعی بیمه تامین اجتماعی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا طرح کنترل چاقی دانش اموزان کوچ هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عید سعید فطر امتحانات نهایی سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی تفاهم نامه واکسن کرونا انتخابات 1400 قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی بهره وری بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جراحی علمداری بااشاره به اینکه سال گذشته ۳۹۴ هزار و ۶۴۸ بیمه شده تحت پوشش این سازمان از خدمات آزمایشگاهی مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استفاده کردند، گفت: سهم سازمان برای پوشش هزینه‌های این آزمایش‌ها بیش از ۳۵۶ میلیارد ریال بود.

وی افزود: این آمار نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد از لحاظ میزان مراجعه و بیش از ۷۲ درصد از لحاظ میزان هزینه رشد داشته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ادامه داد: سال گذشته در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان زنجان بیش از ۱۱۲ هزار بار برای خدمات آزمایشگاهی مراجعه شده که نسبت به سال ماقبال آن هشت درصد رشد داشته است.

جراحی علمداری با تأکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در روند بهبود بیماران، گفت: در مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قرارداد روند خدمت و دقت در خدمات به طور مستمر رصد می‌شود تا از هرگونه انحراف و خطا در خدمات تشخیصی آزمایشگاه‌ها جلوگیری به عمل آید.

دیگر خبرها

  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان