Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوذر رودنیل: حرکت روی کنعانی‌زادگان، پنالتی بود

به گزارش ایلنا، نوذر رودنیل کارشناس داوری فوتبال در ارتباط با صحنه‌هایی از دربی که مورد کارشناسی داوری قرار نگرفت، در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظها داشت: در مورد صحنه‌ای که در دقیقه ۱۳ بازی اتفاق افتاد، همه نظرات مشخص شد ولی درباره این صحنه‌های جدید که مورد کارشناسی قرار نگرفت باید بگویم خطا روی محمدحسین کنعانی‌زادگان که با کشیدن پیراهن همراه شد، کامل آشکار است و در این صحنه باید اعلام پنالتی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مورد صحنه کرنری که در پی آن بازیکن استقلال با سید جلال حسینی درگیر بود، ازدحام نفرات زیاد بود و به نظرم رسید، گرفتن لباس بازیکن قرمز یک لحظه اتفاق افتاد و برای اعلام پنالتی به صحنه قبل بسنده می‌کنم.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال استقلال تهران پرسپولیس پرسپولیس تهران پرسپولیس و استقلال پنالتی استقلال کنعانی زادگان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!

ال کلاسیکوی روز یکشنبه تحت تاثیر تصمیمات بحث برانگیز داوری قرار گرفته‌است

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

جرارد پیکه که جدال رئال مادرید و بلوگرانا را برای کانال IbaiLianos در توییچ کارشناسی می‌کرد، پس از پایان بازی به انتقاد از عملکرد تیم داوری این جدال پرداخت. اسطوره بارسلونا گفت:

پنالتی رئال مادرید اشتباه بود. وازکز سعی کرد با پای راست خود به کوبارسی ضربه بزند اما داور پنالتی گرفت. علاوه بر این صحنه، توپ هم از خط رد شده بود و داور باید به سود بارسلونا اعلام گل می‌کرد. اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟  صحنه اعلام پنالتی به سود رئال مادرید  

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • سوت سرنوشت
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!