Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@18:06:36 GMT

ایثارگران از برجسته ترین انسان ها هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۶۸۸۸

ایثارگران از برجسته ترین انسان ها هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به خدمات رسانی بنیاد در دوران شیوع ویروس کرونا به جامعه شاهد و ایثارگر، افزود: یکی از مهمترین وظایف این نهاد حفظ سلامت ایثارگران است، لیکن مسئولان در هر شرایطی باید به این موضوع مهم توجه‌ ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایسنا، عطا ناوکی در دیدار با جانباز ۵۰ درصد «حسن گلی» در بخش ایسین از توابع شهرستان بندرعباس بیان کرد: جانبازان در میدان‌های نبرد حق علیه باطل سلامت خویش که باارزش‌ترین سرمایه هر انسانی است را به خطر انداختند تا از حریم اسلام و میهن اسلامی دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به خدمات رسانی بنیاد در دوران شیوع ویروس کرونا به جامعه شاهد و ایثارگر، افزود: یکی از مهمترین وظایف این نهاد حفظ سلامت ایثارگران است، لیکن مسئولان در هر شرایطی باید به این موضوع مهم توجه‌ ویژه‌ای داشته باشند.


وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان به دلیل فداکاری و صبر و پایداری خود، جزو برجسته‌ترین و شریف‌ترین انسان‌ها هستند، افزود: باید با ایثارگران همان‌گونه‌ معامله شود که شایسته این عزیزان است.

ناوکی رسیدگی به مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر را ضروری دانست و گفت: یکی از وظایف اساسی کارکنان بنیاد این است به صورت مستمر پیگیر مشکلات و درخواست‌های ایثارگرانی باشند که نمی‌توانند کارهای خود را به راحتی انجام دهند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این همایش آقای توسلی مدیر کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تجمیع قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه ، بازنگری ایین نامه کمک معیشتی ، بازنگری تسهیلات مسکن ایثارگری و افزایش سقف آن خبر داد.
آقای ایرانمنش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت تاکنون پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نهایی شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد