Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس این گزارش استان‌ های کهگیلویه وبویراحمد، کرمانشاه، زنجان، خراسان شمالی و ایلام در وضعیت ساماندهی منابع انسانی و شاخص کلیدی دانش آموز به معلم در صدر جدول استان‌ ها قرار دارند که بیانگر تخصیص بهینه منابع انسانی در امر آموزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زارع پور در جلسه برنامه ریزی و ساماندهی نیروی انسانی آموزش وپرورش استان افزود: در این ارزیابی عملکرد استان‌ ها با بررسی ۲۹ شاخص آموزشی و توزیع نیروی انسانی در مناطق انجام شده است.

او ادامه داد: نسبت دانش آموز به معلم، توزیع مناسب نیروی انسانی، ضریب اشتغال دوره‌ های تحصیلی، نسبت گروه معلمان به کارکنان از مهمترین شاخص‌ های ارزیابی استان‌ ها در کارایی منابع انسانی است.

 انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد درحاشیه این اقدام خداپسندانه گفت: فرهنگ اهدای خون به‌عنوان یک اقدام ارزشمند باید در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان نهادینه شود.
صالح داستار به فرهنگیان شهرستان بویراحمد توصیه نمود در این مسیر جلودار و مبلغ این فرهنگ باشند.

دیگر خبرها

  • اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
  • اسکان ۱۱هزار و ۵۰۰نفر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • خسارت ۳ هزار میلیارد ریالی به مزارع پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی در کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی کهگیلویه و بویراحمد