Web Analytics Made Easy - Statcounter

عفو بین‌الملل امروز با ابراز نگرانی از افزایش آمار تلفات ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام کرد: دادگاه کیفری بین‌المللی باید درباره جنایت جنگی اسرائیل تحقیق کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عفو بین‌الملل امروز یکشنبه در پیامی توییتری به حوادث جاری در نوار غزه واکنش نشان داد و از حملات رژیم صهیونیستی و افزایش آمار تلفات انسانی ناشی از آن ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در پیام توییتری عفو بین الملل در این خصوص آمده است: ما از افزایش آمار تلفات در غزه که ۱۷۴ نفر از جمله ۷۴ کودک کشته شده اند، بسیار نگرانیم. دادگاه کیفری بین المللی باید درباره حمله اسرائیل به اردوگاه پناهجویان الشاطی در دیروز شنبه ( دیروز) که موجب کشته شدن ۲ زن و ۸ کودک شد، تحقیق کند. حملات مستقیم به غیرنظامیان جنایت جنگی است.   این نهاد بین المللی در این باره اضافه کرد: همچنین درباره اینکه حمله اسرائیل به ساختمان دفاتر شبکه الجزیره و آسوشیتدپرس و تخریب آن هم جنایت جنگی بوده است، تحقیقاتی باید انجام شود.   دادگاه کیفری بین‌المللی باید درباره جنایت جنگی اسرائیل تحقیق کند   سازمان عفو بین الملل امروز دیروز شنبه نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جامعه جهانی باید موضع قاطعی در برابر بی‌اعتنایی آشکار رژیم اشغالگر قدس به زندگی فلسطینی‌ها اتخاذ کند.   در بیانیه صادره از سوی سازمان عفو بین الملل در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی همچنین تاکید شده بود: گزارش کشته شدن ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری به دست نیروهای اسرائیلی، نمونه‌ای از توسل به خشونت مفرط است.   درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عفو بین الملل جنایت جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه اسرائیل ۱۳: ایران دارای توانای‌های یک ابرقدرت است

تحلیلگر سیاسی شبکه ۱۳ رژیم اسرائیل در برنامه‌ای گفت که حمله موشکی ایران علیه این رژیم نشان داد که ایران توانمندی‌های یک ابرقدرت را دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،کانال 13 اسرائیل در گزارشی گفت که هیچ کشوری در جهان تا کنون به اندازه ایران حمله بزرگی به این اندازه از طریق موشک‌های بالستیک انجام نداده است و این نشان می‌دهد که این رویداد بزرگ‌تر از «اسرائیل» بوده است.

به نوشته وبگاه فلسطینی سما، به گفته آری شویت، مفسر سیاسی این شبکه، خطر [برای اسرائیل] این است که ایران «دارای توانایی‌های یک ابرقدرت» است.

شویت گفت که فرضیه قبلی در مورد ایران که بیان می‌کرد سیاست صبر استراتژیک در پیش گرفته، تغییر کرده است و بر این اساس، تمام گام‌های اسرائیل باید بسیار حساب شده باشد.

او افزود: «اسرائیل موظف به تعمیق ائتلاف غربی، عربی  و اسرائیلی است، زیرا رویداد بزرگتر از آن است که اسرائیل بتواند به تنهایی با آن مقابله کند و نیاز به اتحاد همه قدرت ها دارد».

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند
  • شبکه اسرائیل ۱۳: ایران دارای توانای‌های یک ابرقدرت است
  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • صدور حکم تهیه نوشت افزار واقلام آموزشی جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ ارومیه
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته است
  • کنعانی حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • پایان نشست کابینه جنگی اسرائیل بدون تصمیم‌گیری نهایی