Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@23:08:21 GMT

مرحله دوم فروش خودرو دیگنیتی فردا آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۷۳۳۳

مرحله دوم فروش خودرو دیگنیتی فردا آغاز می‌شود

بر اساس این طرح ، شرکت بهمن موتور فروش خودرو دیگنیتی را به صورت نقدی و اینترنتی از ساعت 10صبح روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 1400تا ساعت 16 عصر همان روز و یا تکمیل ظرفیت به فروش می رساند.
در این اطلاعیه قیمت قطعی خودرو دیگنیتی مبلغ 7،495،000،000 ریال می باشد .
در این روش فروش هر کد ملی یا شناسنامه اقتصادی مجاز به ثبت نام یک دستگاه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به اینکه احتمال دارد برخی از کارت های بانکی دارای سقف پرداخت باشند لازم است تا پیش از اقدام به ثبت نام ، از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی اطمینان حاصل شود.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی شامل کد ملی و سایر مشخصات متقاضی ، آدرس دقیق پستی، شماره شبا ( 24 رقمی) به همراه نام بانک مربوطه با نام خریدار می باشد.
گفتنی است ثبت نام از طریق http://bahman.iranecar.com انجام و سایر مراحل ( تشکیل پرونده ، تحویل خودرو و مدارک و ...) در عاملیت انتخاب شده صورت می پذیرد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان خودرو دیگنیتی گروه بهمن صنعت خودرو پیش فروش خودرو نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع این خودروساز خوب نیست

در ۳ ماهه گذشته، پولستار حدود ۷۲۰۰ دستگاه خودرو تحویل داد که ۴۰ درصد کاهش نسبت به ۳ ماهه اول سال گذشته داشته است؛ یعنی شرکت، ۱۲هزار و ۷۶دستگاه را به‌فروش رسانده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، پولستار معتقد است بخشی از دلیل کاهش تقاضای کلی برای خودرو‌های الکتریکی در سراسر جهان است؛ اگرچه ارقام نشان می‌دهد که بازار به طور کلی رشد کرده است.

پولستار۳

با این حال، توماس اینگنلات، مدیرعامل شرکت معتقد است که وضعیت فروش آن‌ها تا پایان سال جاری با کمک شاسی‌بلند‌های پولستار۳ و ۴ بهبود خواهد یافت.

پولستار۴

او گفت که بررسی‌های مثبت رسانه‌ها، خریداران بیشتری را جذب می‌کند؛ به‌ویژه پس از راه‌اندازی این دو مدل در بازار‌های بیشتر.

پولستار۳ در آستانه شروع عرضه جهانی خود است، درحالی که پولستار۴ برای ماه اوت در اروپا، استرالیا و احتمالا ایالات متحده برنامه‌ریزی شده است. هدف اصلی این شرکت ۱۵۵هزار تا ۱۶۵هزار دستگاه فروش در سال۲۰۲۵ است.

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت اتوبوس‌های برقی در کرج از فردا
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فردا و پس فردا، آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم آزمون سراسری
  • فروش ۲۲۰۹ کیلو طلا در ۱۷ حراج/ فردا حراج بعدی برگزار می‌شود
  • قیمت دیگنیتی در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • فرصت جدید تکمیل مدارک آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد/ پرداخت یارانه طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»
  • اوضاع این خودروساز خوب نیست
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای یک ستاره
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای جذب دی‌بروینه!