Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدنان غزی فرمانداری شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری نشست شورای ترافیک شهـرستان با حضور اعضـای این شـورا اشاره کرد و گفت: نامناسب بودن و غیراستاندارد بودن معابر شهری یکی از عواملی به شمار می‌روند که شرایط را برای بروز حوادث منجر به جرح و فوت فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شناسایی و بررسی نقاط حادثه خیز و سرعتگاه‌های غیراستاندارد در سطح شهرستان شوش افزود: مصوب شد تا دستگاه‌های متولی نسبت به اصلاح نقاط پرخطر و ایمن سازی مسیر‌های پر تَردد اقدام کنند.

غزی اظهار داشت: همه مسئولان در شهرداری ها، راه و شهرسازی و... باید تلاش کرده و شرایط را برای داشتن شهری با امکانات مطلوب برای زندگی شهروندان در محیطی سالم، آرام و استاندارد فراهم نمایند، زیرا زندگی در محله و منطقه‌ای آرام و به دور از تنش‌ها و مشکلات حق همه مردم است و ما نیز مسئولیتی بر عهده داریم و موظف هستیم به قول‌هایی که به آن‌ها داده ایم عمل کنیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترمیم معابر معابر شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه‌ی بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا (+ اینفوگرافی)

دهه‌هاست که ایرلاین های جهان بین بوئینگ آمریکایی و ایرباس اروپایی تقسیم شده اند. پس از سال‌ها مشکلات ایمنی، جدا شدن در خروج هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۹ در پرواز آلاسکا ایر، منجر به استعفای مدیرعامل آن شد.

این حادثه به دنبال دو سقوط مرگبار هواپیماهای این شرکت در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ رخ داد. اینفوگرافی زیر، نمودار تعداد حوادث هوایی ایالات متحده بین بوئینگ و ایرباس را به تصویر می کشد.

نگاهی دقیق تر به حوادث خطوط هوایی

به گزارش روزیاتو، ایالات متحده بزرگترین بازار بوئینگ است و ۵۸ درصد از درآمد سالانه این شرکت در سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داده است.

از طرفی، آمریکای شمالی سومین بازار بزرگ ایرباس نیز هست که ۲۱ درصد از درآمد سالانه این شرکت را پس از اروپا و آسیا تامین می کند. در زیر، تعداد حوادث هوایی بین این دو غول هواپیما سازی از سال ۲۰۱۴ در محدوده ایالات متحده و آب های بین المللی را می بینید:

*داده های سال ۲۰۲۴ تا پایان فوریه است.

در سال ۲۰۲۴ تاکنون، بوئینگ با ۲۰ حادثه مواجه شده است که پرواز آلاسکا ایر به دلیل فقدان پیچ و مهره درب خروج که باعث خارج شدن آن از لولا شده، شناخته شده ترین مورد بوده است.

یکی از محرک های بالقوه ای که توسط این شرکت شناسایی شده است این است که پاداش های کارکنان به شدت با انگیزه های مالی مرتبط است. در حال حاضر، در حالی که این شرکت روند تولید خود را بازسازی می کند، معیارهای ایمنی و کیفیت را برای ۶۰ درصد از پاداش سالانه آنها در نظر می گیرد.

برای سال‌ها، بوئینگ با نگرانی‌های ایمنی در مورد هواپیماهای خود مواجه بوده است، که باعث شده است استفاده از رگولاتورها هواپیماهای ۷۳۷-۸ خود را پس از یک سانحه مرگبار در سال ۲۰۱۹ به مدت دو سال متوقف کنند. از طرفی، تنظیم‌کننده‌های هواپیما از سال ۲۰۱۳ با کاهش شدید بودجه مواجه شده‌ است.

با این حال، مسائل کیفیت منحصر به بوئینگ نیست. در برخی از آخرین تحویل‌های ایرباس، مشتریان نگرانی‌های مربوط به کیفیت را همراه با شکایت از تاخیر در تحویل مطرح کرده‌اند. به عنوان مثال، در ماه ژانویه، یک هواپیمای ایرباس A319 در پرواز خطوط هوایی یونایتد به دلیل احتمالی درب معیوب فرود اضطراری داشت.

تا این مرحله، حوادث بوئینگ و ایرباس در سال ۲۰۲۳ در میان رکورد ۱۶.۳ میلیون پرواز در آمریکا به بالاترین حد خود در دهه گذشته رسید. خبر خوب این است که هیچ حادثه مرگباری در سال ۲۰۲۳ گزارش نشده است. در واقع، تقریباً در ۱۵ سال گذشته هیچ حادثه مرگباری در خطوط هوایی ایالات متحده رخ نداده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا
  • مقایسه‌ی بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا (+ اینفوگرافی)
  • ۱۴ نقطه حادثه خیز در استان البرز وجود دارد
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟
  • حوادث ترافیکی هفته گذشته جان ۵۱ نفر را گرفت