Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، اللهوردی عظیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد ارس با اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تبریز جهت تسهیل در امور و خدمت رسانی موثرتر برای فعالان، نمایندگی اتاق بازرگانی تبریز به متولی گری شرکت سرمایه گذاری و توسعه ارس دراین منطقه شروع به کار کرده است و نمایندگی مذکور با فعال نمودن دفاتر در محدوده جلفا و نوردوز نسبت به انجام خدمات صدور گواهی مبداء کالاهای صادراتی اقدام کرده و در آینده نزدیک صدور و تمدید کارت بازرگانی نیز در ارس انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به رویکرد اصلی این شرکت در ارایه خدمات به فعالان اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار در راستای تسهیل فرایندها، گفت: شرکت سرمایه گذاری ارس تلاش می کند به تمام نیازهای فعالان اقتصادی در سامانه های الکترونیکی مرتبط پاسخ دهد  و فعالان اقتصادی می توانند جهت دریافت این خدمات به شرکت مراجعه کنند.  
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ارس انجام ارائه خدمات در حوزه سرمایه گذاری و ارائه خدمات معاملاتی و بیمه ای برای فعالان اقتصادی را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد و افزود: این شرکت آمادگی دارد در کنار ارایه خدمات سرمایه گذاری به سرمایه گذاران، در طرح های مختلف سرمایه گذاری نیز مشارکت کند و اکنون با مطالعه و بررسی چندین طرح سرمایه گذاری در آینده نزدیک اقدام به اجرایی کردن آنها خواهد کرد.
عظیمی با اشاره به اهمیت محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس به عنوان تنها مرز زمینی مرتبط با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا گفت: برای ایجاد زیر ساخت های ترانزیت طرح پارکینگ و محوطه تخلیه و بارگیری نوردوز با پیشرفت ۵۰ درصدی در محدوده این منطقه با اعتبار سه میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.
عظیمی افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه که در آن علاوه بر امکانات تخلیه و بار گیری، خدمات رفاهی نیز برای رانندگان فراهم خواهد شد تا پایان خرداد ماه آماده سازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: همچنین در راستای گسترش ارتباطات با کشورهای اوراسیا در آینده نزدیک ساختمان اوراسیا در ارس و در محدوده نودوز احداث و بهره برداری خواهد شد.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: منطقه آزاد ارس شرکت سرمایه گذاری و توسعه گواهی صادرات فعالان اقتصادی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حسین گروسی با اعلام این مطلب اظهار کرد: طبق توافقات انجام شده بین سازمان منطقه آزاد ماکو و این هلدینگ گردشگری   قرار است این سرمایه‌گذاری در محدوده تفرجگاه سد ارس تا چشمه ثریا ماکو انجام شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: این سرمایه‌گذاری بدون شک یک تحول مهم در صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو ایجاد خواهد کرد و موجب تقویت انواع مختلف گردشگری از جمله گردشگری آبی و کشاورزی در منطقه خواهد شد.

او گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در حوزه گردشگری منطقه آزاد ماکو توسط هلدینگ گردشگری   ۱۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه